Przedstawiam i ja swoje auto czyli Poloneza Atu Plusa z listopada 2001 roku.
Samochód wyposażony fabrycznie tylko w klimatyzację. Reszta wyposażenia dokładana z czasem.
Alarm i centralny zamek zakładane w ASO zaraz po zakupie w salonie. (Przez co auto straciło swój oryginalny fabryczny numer nadwozia)
Silnik to 1.6GSi (OHV) jedno z najzdrowszych zachowanych do dziś - 83.5KM wg. hamowni na zlocie w 2011 roku.
Poldek posiada jeden z najrzadszych kolorów plusa czyli 29U (błękit nieba metallic). Wszelka korozja usuwana jest zaraz po zauważeniu, a i dotychczas było jej bardzo niewiele.
Z ciekawszych rzeczy mogę jeszcze dodać, że samochód kolegi Szakal_FSO także z listopada 2001 roku jest wg. numerów nadwozia starszy od mojego o 46 egzemplarzy - istnieje więc szansa, że polonezy te zjechały z taśmy montażowej jednego dnia.
Oto kilka zdjęć:
![](http://img651.imageshack.us/img651/6416/dsc5875y.th.jpg)
![](http://img155.imageshack.us/img155/1844/dsc02098g.th.jpg)
![](http://img844.imageshack.us/img844/2393/imagesthumb819980800800.th.jpg)
![](http://img11.imageshack.us/img11/8707/sany0353w.th.jpg)
![](http://img811.imageshack.us/img811/244/sany0084u.th.jpg)
![](http://img39.imageshack.us/img39/40/imgp0284n.th.jpg)
![](http://img18.imageshack.us/img18/601/dsc07340d.th.jpg)
![](http://img208.imageshack.us/img208/2654/sdc12614h.th.jpg)
Auto zostawiam w oryginale, lecz ma kilka drobnych zmian takich jak: alternator 100A, wykładzina bagażnika i styropiany z caro, moduł "chime bell" z jakiegoś daewoo podłączony pod kontrolkę check engine, podświetlenie schowka które gaśnie wraz z jego zamknięciem.