http://allegro.pl/polonez-1-6-gli-1996r-oc-i-przeglad-wazne-rok-i2586827618.html niezły abimex
Patrząc po fotkach, za które zresztą szacun dla sprzedającego, bo jak nikt pokazał miejsca korozji, Poldek wymaga szybkiej interwencji blacharsko - lakierniczej, inaczej po najbliższej zimie pod chmurką pięknie wyjdzie ta rdza spod lakieru i cały czar tego Poldka pryśnie...

No ale to OHV, więc nie wróżę mu szybkiego znalezienia nowego właściciela, patrząc na nowe trendy popytu na Polonezy.

Co jeszcze rzuciło mi się w oczy, to:
Właściciel samochodu jest człowiekiem starej daty i na bieżąco wykonywał wszystkie czynności serwisowe oraz zabezpieczenia antykorozyjne:
- 07.2007 - wymiana układu wydechowego (bez katalizatora),
- 05.2008 - wymiana szczotek alternatora,
- 06.2011 - wymiana akumulatora,
- 10.2011 - wymiana świec zapłonowych,
- 05.2011 - wymiana płynu chłodzącego,
- 05.2012 - wymiana oleju (silnik, skrzynia, most) + filtry,
- 05.2012 - wymiana paska i kół rozrządu oraz paska klinowego.
Albo ktoś nie wymieniał oleju w silniku przez wiele wiele lat, albo napisał tylko o ostatniej wymianie oleju, mam nadzieję że to drugie...