Autor Wątek: LPG regulacja reduktora  (Przeczytany 4064 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

LPG regulacja reduktora
« dnia: Styczeń 05, 2012, 14:50:53 pm »

milosnikkredensow

  • Gość
Szybkie pytanie szybka odpowiedz sruba regulacyjna napiecia przepon w reduktorze jak krece w prawo czyli napinam przeponę to zmniejszam przepustowosc gazu czy zwiekszam?

Odp: LPG regulacja reduktora
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 05, 2012, 15:32:36 pm »

Offline Mifumi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 430
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.4 Caro '96
Wkręcając śrubę przykręcasz/zubożasz mieszankę, wykręcając odkręcasz/wzbogacasz mieszankę.
Cytuj (zaznaczone)
wystarczy lekko obnizyc, zaspawac rozrzad [...] powinno wystarczyc na poczatek
  ______                             ______
/_|_____\.=[oo]=O=[oo]=./_____|_\
 ___                                          ___
[___]                                       [___]

Odp: LPG regulacja reduktora
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 22, 2012, 18:42:43 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Pozwole sobie troszke odkopać temat.
Panowie mam mały problem. W niedalekiej przeszłosci założyłem do swojego Abimex-a większą przepustnice z Astry 1.8 czyli 44mm średnicy i mixer 38mm,wszystko było w miare spoko do wczoraj kiedy załozyłem sobie takze lekko przerobioną kopułę na wtrysk takze z opla i do tego filtr walcowy nałozony zaraz na dolot. Poldek dostał zarąbistego kopa do 4tys obrotów i fajnie reaguje na gaz,ale wraz ze wzrostem obrotów powyzej 4 tysiecy zaczyna tracic moc i cheć wkrecania sie (podczas jazdy,na postoju dobrze sie wkręca) Wykręciłem mu śrube regulacyjną gazu na wężu o kilka obrotów ale nic to nie daje... Moze to być oznaka kończącego się parownika i braku gazu na wyzszych partiach obrotów??

Odp: LPG regulacja reduktora
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 22, 2012, 19:34:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale astra 1.8 nie ma przepustnicy 44m tylko 38mm - jak ty ja pomierzyles ?
w dodatku mikser 38mm w abimeksie to za duzo,
jezeli jezdzi ci na takim mikserze to masz zrabany parownik i pewnie stad nagly spadek mocy powyzej pewnego obciazenia - poprostu nie podaje odpowiednio gazu,
ale to jest zwiazane z nieprawidlowa praca dzwigienki na duzej membranie,
albo problem lezy glebiej ,czyli w malej membranie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: LPG regulacja reduktora
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 22, 2012, 20:37:18 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
ale astra 1.8 nie ma przepustnicy 44m tylko 38mm - jak ty ja pomierzyles ?
Coś pewnie źle popatrzyłem :P  A mikser już taki miałem na seryjnej przepustnicy,nie wiem co za magik to zakładał ;) 
Mam inny parownik to spróbuje na tamtym. Ten widać że juz się konczy bo śruba od regulacji obrotów jest dosyc sporo wykręcona ;)
KGB to  jaki mikser najlepiej zastosowac do przepustnicy z Astry 1.8? 32-34mm?? Chodzi mi głównie o osiagi,spalac moze troche więcej :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2012, 20:40:15 pm wysłana przez LUKI »

Odp: LPG regulacja reduktora
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 23, 2012, 01:10:20 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
do abimexa to wiekszych niz 34 nei widzialem do kupienia,
widzialem ze astra 1.8 ma taka przepustnice jak polonez ,czyli 38mm ,a wtedy daje sie mikser 30mm ,max 32mm,
wiekszy jest bez sensu ,bo kanal dolotowy w kolektorze ma srednice 30mm (przy pomyslnych wiatrach)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: LPG regulacja reduktora
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 23, 2012, 19:05:53 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Na dniach bede zdzierał kolektor dolotowy i go rozpiłowywał,to wszystko sobie ładnie spasuje a przy okazji pomierze i porobie zdjecia ;)

Odp: LPG regulacja reduktora
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 24, 2012, 01:34:42 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
to i ja się podłączę.
może ktoś podać przepis, jak w domowych warunkach, wyregulować lpg w gaźnikowcu z osobną śrubą na każdą gardziel? priorytetem jest spalanie, ale nie chcę totalnego muła.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: LPG regulacja reduktora
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 24, 2012, 01:41:33 am »

Offline Tailgunner

  • Tarnów
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 320
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
    • polskifiat.jazda.pl
drugi przelot zakręć całkiem, wyreguluj pierwszy trzymając 3 tys obrotów znajdując najrówniejsze, podreguluj wolne śrubą na parowniku, potem odkręć drugi przelot troche więcej niż pierwszy i doreguluj nim moc na trasie
polskifiat.jazda.pl