Autor Wątek: Ograniczniki skętu- wartości  (Przeczytany 2550 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ograniczniki skętu- wartości
« dnia: Styczeń 08, 2012, 14:58:25 pm »

Offline Kris_phone_xp

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 208
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu'96 GLI Only PB WhiTe & RoSt & Omega A'92 + LPG with BLOS
Zakładałem wczoraj przekładnie pod wspomaganie zf oraz wspornik kierownicy na ten z wąsem. ile powinna wystawiać z obu stron ta śruba? We wsporniku była wykręcona na maxa a w przekładni 3,5 cm(śruba+nakrętka kontrująca). Co ciekawe w starej przekładni bez wspomagania ogranicznik miałem na 2 cm(razem z kontrą). Coś się stanie jak ustawie ograniczniki z obu stron na 2-2,5 cm?
"Koło jest okrągłe i ma dwa końce"hahahah

Odp: Ograniczniki skętu- wartości
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 08, 2012, 15:11:43 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
nic się nie stanie jak go nie będzie.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Ograniczniki skętu- wartości
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 08, 2012, 22:45:54 pm »

Offline Kris_phone_xp

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 208
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu'96 GLI Only PB WhiTe & RoSt & Omega A'92 + LPG with BLOS
Akurat taka odpowiedz średnio mnie nie satysfakcjonuje :P Wiem że bez ograniczników szybciej zużywają się krótkie końcówki drążków i ogólnie tyle. Interesują mnie oryginalne wartości na ile ustawiane były te ograniczniki.
"Koło jest okrągłe i ma dwa końce"hahahah

Odp: Ograniczniki skętu- wartości
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2012, 13:11:41 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2290
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
i znowu nie wiemy o czym piszemy,  to o co ci chodzi to nie ogranicznik tylko śróba regulacji skrętu a ogranicznik to jest to o co ta śróba sie zapiera przy maksymalnym skręcie kierownicy. i teraz pytanie czy masz ten ogranicznik czy tyko śróbę. Bo jak masz tylko śrube w wąsie to możesz sobie kręćic nia do woli.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2012, 13:13:25 pm wysłana przez Mariusz#1926 »
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Ograniczniki skętu- wartości
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 09, 2012, 23:36:54 pm »

Offline Kris_phone_xp

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 208
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu'96 GLI Only PB WhiTe & RoSt & Omega A'92 + LPG with BLOS
Nie jestem głupi.samochód z racji że jest to atu minus jest przystosowany do montażu wspomagania nadlewy na wahaczach mam i dla mnie ta śruba to właśnie ogranicznik, nadlewu nie dA się wyregulować bez palnika więc tylko śruba coś wyreguluje... Spytam inaczej podejdzie ktoś z metrowka i zmierzy ile ma wysunięta.tą śrube od wąsa bo inaczej się nic nie dowiem
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2012, 23:41:16 pm wysłana przez Kris_phone_xp »
"Koło jest okrągłe i ma dwa końce"hahahah

Odp: Ograniczniki skętu- wartości
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 10, 2012, 13:35:33 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2290
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
ustaw sobie tak na granicy  żeby nie dochodziło do max zamknięcia obiegu płynu na przekładni i tyle w temacie w jkc nie było ograniczników i jakoś to żyje i funkcjonuje.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Ograniczniki skętu- wartości
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 12, 2012, 00:50:50 am »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
jkc nie było ograniczników i jakoś to żyje i funkcjonuje.
W JKC sa ograniczniki tyle że na tłoku w przekładni.

Kris, ustaw sobie tak żeby Ci koło nie haczyło przy max skręcie. Ta regulacja sie przydaje jak zakładasz felgi z innym et i Ci trą o wahacz. Ograniczasz wtedy skręt śrubką i masz problem z głowy ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2012, 00:56:05 am wysłana przez zacekpl »