a dokładniej: w Poldoroverze w przeciwieństwie do innych Polonezów do GSI (GSI nie rozbieralem więc pewien nie jestem) wiązka dzieli się na 3 części: wiązka nasilnikowa łączenie z przednią wiązką nadwoziową pod zbiorniczkiem i właściwie tą część wiązki wyciągasz razem z silnikiem, w niej jest podłączenie kompa przekaźnika wtrysku, cpwk, tps, krokowca, a nawet alternatora i czujnika ciśnienia oleju, a i jeszcze czujnika/wyłącznika uderzeniowego odcinającego pompę paliwa, i właściwie posiadając wiązkę silnikową można podłączyć silnik z seryjną wiązką, z wiązki silnikowej do przedniej wiązki nadwoziowej o ile dobrze pamiętam wychodzą następujące przewody: lampka ciśnienia oleju, przewód plusowy z akumulatora, przewód plusowy zasilania pompy paliwa, przewód odpowiedzialny za sygnał na cewce i jeszcze chyba 3 inne, których nie pamiętam do czego są, ale pewien na sto procent nie jestem musiałbym sobie odświeżyć pamięć, ale fakt faktem posiadając tylko wiązkę silnikową da się zamontować i odpalić 1,4, dalej jeżeli jednak będziesz chciał zmieniać kompletną wiązkę to przednią tak jak kolega wyżej napisał wyciągasz w całości przez dwa otwory w nadwoziu do środka, ucinasz w miejscu gdzie w lewym słupku idzie do lampki sufitowej i w miejscu gdzie idą trzy przewody w okolice skrzyni biegów (2 przewody czujnik wstecznego i jeden przewód do czujnika zaciągnięcia ręcznego) ja przy swoim swapie w ten sposób robiłem, tylną wiązkę wyciągasz w całości tylko ucinasz przewód do krańcówki od tylnych prawych drzwi no chyba że chce ci się tam rozbierać, mi się nie chciało wolałem zlutować, przewody do głośników idą osobno, tzn są doklejone po jednym pasku izolacji do głównej wiązki, wystarczy je odkleić i są wolne, wyciągasz dodatkowo jeszcze przewód od rozrusznika odpinasz z wiązki silnikowej za pomocą kostki przy akumulatorze i odkręcasz od rozrusznika, dodatkowo służy on za ładowanie z altka z tego co pamiętam, jeżeli swapujesz do szerokiej budy to przeróbek nie będzie za wiele, podstawowa choć nie wymagana jeżeli chcesz założyć stożek, to wywalenie akumulatora na drugą stronę wtedy albo odwiercasz półkę z dawcy albo po odpowiednim docięciu zakładasz swoją (ja osobiście założyłem półkę z OHVki) reszta jest wymienna: belka pod silnik środkowy drążek kierowniczy, w przypadku jak chcesz swapować do wąskiego to nie pomogę, swapowałem 2 razy do szerokiego, co do reszty: odkręcasz też wiadomo cewkę, ECU razem ze wspornikiem i znajdującego się pod nim przekaźnika wtrysku, wspornik ECU służy też za mocowanie tylne zbiorniczka wyrównawczego, czujnik/wyłącznik uderzeniowy i jeżeli chcesz mieć oryginalny filtr to wywalasz obudowę, dalej reszta jest znana: silnik skrzynia i przednia część wydechu do tłumika przed mostem
ups za szybko przeczytałem, więc jeżeli moderatorzy uznają że niepotrzebnie prosze o usunięcie posta