Autor Wątek: Rover i problem z rozruchem.  (Przeczytany 2809 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover i problem z rozruchem.
« dnia: Styczeń 21, 2012, 15:44:26 pm »

Offline Nyku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro
Witam , jestem nowym nabywcą Poldoroverka , nie mam z nim zadnych problemów poza pojawiającym się jednym . Nieraz mu coś odbije i poprostu nie odpala :(
Potrafi skubaniec cały czas jeździc ale wystarczy zgasic i roverek potrafi nagle rzucic palenie. Mozna krecic rozruszniekiem do czasu az mu sie odwidzi ... nieraz zajmuje mu to z 20min . Gdy juz "zachłyśnie" jest przymulony , rzuca nim na jałowym i trzeba delikatnie dodawac gazu bo w innym wypadku sie poprostu dławi i gaśnie. Trzeba dosłownie jeździc dotykając delikatnie pedału gazu. Aby wszystko wróciło do normy trzeba go (jak ja to mówie) rozchulac. Powoli powoli sie przystosowywuje i mozna mu dac wyzsze obroty , wkoncu wszystko wraca do normy po przejechaniu jakis 3-5km.
Dodam ze przy odpalaniu nie slychac wogole pompki paliwa jednakze podaje paliwo bo byl sciagany przewod przy kolektorze ssacym i dostalem w twarz nie małą dawką paliwa :) , przewody wysokiego napięcia również wpożądku. Świece raczej też. Musze sprawdzic jeszcze kopułkę bo mam wrazenie jakby coś tam "iskrzyło".
Miał ktoś taki problem i wie jak się z nim uporac?
Z góry dzieki za odpowiedz, pozdrawiam  <spoko>

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 21, 2012, 15:47:32 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Podmień CPWK. Problemy z rozruchem masz zazwyczaj przy rozgrzanym silniku, tak ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 21, 2012, 15:59:59 pm »

Offline Nyku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro
Powiem ze jak zimny to zakręci , raz miał godzine przerwy i pozniej zdechł , dzisiaj to było dosłownie zgaszenie na 3min bo wyskoczyłem do bankomatu . Wkoncu po odpaleniu wróciłem do domu i pojechałem załątwiac sprawy drugim samochodem. Poldoroverek stal z 2h , po powrocie odpalil bez problemu  <co>
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2012, 16:06:17 pm wysłana przez Nyku93 »

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 21, 2012, 16:05:16 pm »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
Pewnie CPWK
328i

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 21, 2012, 16:06:19 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Tu na forum jest ktoś z Sosnowca z PoldoRoverem, bodajże Młody95. Zagadaj do niego, może byście się spotkali i byś sobie mógł podmienić CPWK, albo jakieś inne czujniki, tak najszybciej dojdziesz co jest nie halo :P ale obstawiam, że chodzi o CPWK w tym przypadku, któy opisujesz...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 21, 2012, 16:07:02 pm »

Offline Nyku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro
A ile taki czujniczek bedzie kosztował bo bym sie jutro moze na giełde przejechał? <co>

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 21, 2012, 16:08:05 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Zależy ile ktoś będzie wołał. Nowy kupisz za 100-120pln firmy EPS. Używany... Masz na silniku :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 21, 2012, 16:39:12 pm »

Offline Nyku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro
A Młody95 to mój dobry znajomy :)
On mnie zaraził pasją do polonezów tak właściwie zabierając mnie raz na spota na silesii (robiłem u niego za kierowce :) )
Szczerze mówiąc wątpie zeby mi pozyczył swój czujnik ryzykując tym ze on bedzie miał problemy z paleniem :)

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 21, 2012, 16:43:21 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A Młody95 to mój dobry znajomy :)
On mnie zaraził pasją do polonezów tak właściwie zabierając mnie raz na spota na silesii (robiłem u niego za kierowce :) )
Szczerze mówiąc wątpie zeby mi pozyczył swój czujnik ryzykując tym ze on bedzie miał problemy z paleniem :)
Nie mówię, że na cały czas, ale na chwilę, abyś sobie zobaczył czy coś się zmieni...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 21, 2012, 16:45:57 pm »

Offline Nyku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro
Tylko kwestia tego ze on raz pali raz nie , musiałbym ten czujnik nosic w kieszeni i w momencie gdy mój odmówi posłuszeństwa poprostu przełożyc , taka czysta podmiana wydaje mi sie ze nie da 100% gwarancji ze to akurat jest CPWK.  Skąd mozna wiedziec czy w danej chwili na moim by zakręcił czy też nie.


Albo spróbowac tak , gdy rzyci palenie to z 2 , 3 razy zakrecic i jezeli nie da rady odpalic to maska w gore i czekac az ostygnie , po ostygnieciu sprobowac odpalic. Jezeli odpali to CPWK bo z tego co czytalem to problemy z tym czujnikiem są na ciepłym silniku. Wiec moze wystarczy ostudzic silnik i sprawdzycz czy "zagada" motor.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2012, 16:55:39 pm wysłana przez Nyku93 »

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 21, 2012, 17:58:32 pm »

Offline Młody95

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
    • Boski rover
Nyku co jak co ale tak jak mówiłem . Wbij jutro wykręcimy świece zobaczymy czy są ok . Później można pobawić się z CWPK. Tylko że ja moge ci to dać na max pare godzin bo wiesz że bratu auto pożyczyłem a jutro chce podłubać więc będę miał ;) Ale myślę że ogarniemy .
Bokiem :D

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 21, 2012, 18:16:18 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Równie dobrze może być czujnik otwarcia przepustnicy ... dlatego tak różnie reaguje na naciśnięcie pedału gazu ... a że w poldoroverze krokowiec też uchyla przepustnicę to może się robić bałagan ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 22, 2012, 17:39:46 pm »

Offline Nyku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro
No dzisiaj jak narazie odpalał , czy to zimny czy to ciepły. Nie wiem czy cokolwiek ruszac bo jak to mówią : Jak nie swędzi to nie drap :)

Odp: Rover i problem z rozruchem.
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 26, 2012, 13:33:49 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak odpalasz to wskazówka obrotomierza ożywa. Przy padniętym CPWK powinna leżeć na zerze mimo kręcenia rozrusznikiem. Jeśli tak jest to na 99% CPWK. Ten czujnik pada najczęściej i robi najwięcej zamieszania w roverkach.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.