Autor Wątek: Polonez Analog  (Przeczytany 23080 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 30, 2014, 21:16:31 pm »

Offline brendon86

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez roy 1.6
witam użytkowników forum jestem tu nowy. od dawna interesuje się tematem analoga budowa oryginału jest kosztowna lub niewykonalna przepisy. ja mam inny pomysł i tak nie wszystkie prototypy miały napęd na cztery koła. moja replika ma powstać na bazie roya 1.6 1998 rok. na ten moment stoi na kołach r15 195 65 15 opony, et felg 18 stara bmw. chcę podnieść zawieszenie o 15 cm i Bendę zadowolony tył żaden problem podkładki pod resor dokładnie miedzy resorem a osia , tak podnosi się chociażby dodge ram 1500. Gorzej przód widziałem dobry pomysł w ładzie niwie opuszcza się dolną belkę najlepiej skombinować druga i przykręcić ją pod oryginalna a do górnego wahacza (sworznie górne) zakłada się podkładki dystansowe widziałem taki wynalazek na forum łada niva uk. ale wszystko to jest niezbyt pewne od niedawna chodzi mi po głowie pomysł  żeby wymontować całe przednie zawieszenie i przyspawać jabłka do podłużnic zamontować przednia os od tarpan diesel oraz tylny most także z tego modelu będę miał większe koła i prześwit ponieważ docelowo chcę mieć koła 205 80 r15. pozdrawiam forumowiczów od razu mówię ja nie buduje oryginału i nawet nie myślę o ramie takiej jak była w oryginalnym analogu. jak ktoś ma podobne pomysły albo robił cos podobnego zapraszam do dyskusji bo nie ukrywam ze potrzebował bym pomocy bo może można jakoś łatwiej podnieść to auto. <lol>

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 30, 2014, 21:31:49 pm »

Offline brendon86

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez roy 1.6
http://www.ladaniva.co.uk/baxter/hoodoo2Lift/instal.htm                       wrzucam link żeby nie być goło słownym o podnoszeniu łada niva.  a był bym zapomniał  myślałem także o montażu zawieszenia przedniego z żuka jest na fajnej belce tylko przykręcić do podłużnicy. czuje ze zostane skrytykowany za moje pomysły, no ale ja jesce raz powtarzam chodzi mi tylko o podniesienie auto o 15 cm no 20 cm tez bym nie pogardził. ]:->

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 30, 2014, 21:48:24 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Pomysł jest dobry, bo jest tani i realny do przeprowadzenia.

Na tył most z żuka/lublina z krótkim przełożeniem(od trucka za długi), by koła dobre zapodać. Podniesiony albo podkładkami, ale lepiej też resorami (punktami mocowania), bo będzie bardzo na boki chodził, panhard by się przydał, do pewniejszego prowadzenia.
Po podniesieniu główkę mostu "zadrzeć" do góry, by wał był bardziej prosto.

Przod- dorobić do istniejącej belki mocowania wahacza z 10cm niżej, tak samo drążka reakcyjnego. Górny wahacz lepiej przerobić w Z, niż podkładać pod sworzeń coś. Drązki kierownicze podgięte od łady nivy zapodać. Zabawa w cała belkę z lublina to będzie ciężka i bez sensu, a od żuka, to szkoda zachodu.

Koła dać jakieś konkretne ze 33cale, jak iśc, to grubo, z tyłu nic nie przeszkadza, z przodu błotniki pociąć trzeba i poszerki jakieś zrobić.

Potem tylko zmienić silnik, na coś co jedzie, albo 1,9/2,1 TD, albo rover 1.8, opel 2.0.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 30, 2014, 22:06:10 pm »

Offline brendon86

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez roy 1.6
dokładnie  :]. kolor chcę zostawić na razie granat tylko tył te białe elementy tez będę granatowe a burty czarne.  paki nie skracam ani nie będę zakładał tej od tarpana tak jak w oryginale bo auto ma być użytkowe.

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 20, 2015, 23:05:27 pm »

Offline brendon86

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez roy 1.6
http://www.clubjeepgladiator.com.ar/foro/viewtopic.php?p=15454&sid=3f2b90155cc730ed00edb3bf6aeab82d                         łada pick-up wygląda super tylko jest na ramie  i ma sztywne mosty

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 20, 2015, 23:11:11 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Ale to jest raczej nasz Polski Fiat, a nie Łada
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 20, 2015, 23:25:25 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
to nie jest ani łada, ani 'nasz' 125p, tylko argentyński 125.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 21, 2015, 15:09:19 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
ale pod maską ta turbina to wygląda troche jakby poxipolem była klejona :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 29, 2015, 23:27:46 pm »

Offline brendon86

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez roy 1.6

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 02, 2015, 21:37:20 pm »

Offline brendon86

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 25
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez roy 1.6

Odp: Polonez Analog
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 03, 2015, 13:35:07 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
kurde, brałbym z miejsca jakbym kase miał na taką zabawke :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360