Autor Wątek: brak zasilania pompy paliwa  (Przeczytany 3190 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brak zasilania pompy paliwa
« dnia: Styczeń 29, 2012, 17:22:45 pm »

izzyrajder

  • Gość
Witam i pomocy!
Pompa paliwa nie dostaje prądu na "zapłonie" dopiero przy "rozruchu" coś się pojawia. Sprawdzałem bezpieczniki pompy są OK. Jak sprawdzić przekaźniki??? Cyknięcie jest jedno po przekręceniu kluczyka. Nie pali a jutro do pracy <do bani>

Odp: brak zasilania pompy paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 29, 2012, 17:26:59 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A może nam napiszesz jakieś dane samochodu z którym masz problem?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: brak zasilania pompy paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 29, 2012, 17:31:50 pm »

izzyrajder

  • Gość
Jak w profilu Caro 1995 1,6 GLi LPG+Pb  <cwaniak2>

Odp: brak zasilania pompy paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 29, 2012, 22:47:39 pm »

Offline RzR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + Dżi Ti Aj
Przekaźniki sprawdza się podając napięcie na odpowiednie nóżki (swoją drogą schemat zazwyczaj jest na przekaźniku) i sprawdzając czy jest przepływ prądu na innej parze nóżek. Generalnie wszystko jest na schemacie na przekaźniku co i jak podłączyć ;)

Odp: brak zasilania pompy paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 29, 2012, 23:30:54 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
sprawdź, czy jest napięcie na wyjściu przekaźników, jak nie ma to podmień, jak dalej nie ma, to zobacz czy jest napięcie i masa na sterowaniu przekaźników i czy jest napięcie po stronie 'wejściowej'.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: brak zasilania pompy paliwa
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 02, 2012, 21:43:17 pm »

izzyrajder

  • Gość
przekaźniki sprawne, przewody też. Przewód z napięciem doprowadzającym napięcie w pewnym miejscu przechodzi w dwa przewody i łączy się z instalacją LPG. Wyciągnąłem całą elektrykę z przodu auta. Na przewodzie do pompy jest jakiś dziwny sterownik i przełącznik który był cały czas ukryty i coś nie łączy bo jak bebechy były na wierzchu to było OK, a jak z powrotem chowałem pod wykładzinę to lipa. Spotkał ktoś coś takiego??

Odp: brak zasilania pompy paliwa
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 03, 2012, 01:36:21 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
pewnie patent poprzedniego właściciela.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: brak zasilania pompy paliwa
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 05, 2012, 15:42:53 pm »

izzyrajder

  • Gość
Już doszedłem. To był immo !!! Ktoś zakładając LPG zamiast ładnie polutować kabelki albo dać złączki poskręcał je po prostu i gdzieś coś n ie łączyło. Poprawiłem i gitara. Nie było prądu w pompie i we wtryskiwaczu i już jest. Dzięki za chęci i można zamknąć temat  <lol>
« Ostatnia zmiana: Luty 07, 2012, 08:21:11 am wysłana przez izzyrajder »