w OHVce najlepiej by bylo dac dwie grzalki miedzy cylindrami 1i2 oraz 3i4 od strony wydechowej - co jest raczej karkolomne w realizacji,
jezeli grzalka miala byc przeplywowa ,to przydaloby sie dac pompke - o ile sama grzalka ladnie by weszla zamiast kolanka miedzy pompa wodna a obudowa termostatu ,to umieszczenie pompy byloby bardziej problemowe,
bez pompy trzeba by doswiadczalnie dobrac moc takiej grzalki - tak zeby cieplo sie rozchodzilo na tyle szybko ,by nie przegrzewac okolic pompy i termostatu
tylko ,czy nie prosciej i taniej zalac olej 5W40 i kupic Centre Future 64Ah zeby nie miec problemu z rozruchem ?
tak naprawde jakbym mial cos grzac ,to bylby to parownik gazu ,co pozwoliloby poczynic oszczednosci w zuzyciu paliwa,
parownik jest stosunkowo latwo grzac,bo wystarcza dwie swiece zarowe wkrecone w odpowiednim miejscu,
jezeli mialbym darmowy prad i samochod nocujacy na zewnatrz ,to grzalbym silnik