Autor Wątek: Wyciek oleju  (Przeczytany 1965 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wyciek oleju
« dnia: Luty 03, 2012, 17:32:06 pm »

Coyote1991

  • Gość
Witam dzisiaj zauwazyłem ze z pekniecia w tej plastikowej osołny rozrzadu, zaraz obok alternatora kapie olej, ktos wie moze jaka moze byc tego przyczyna??

Odp: Wyciek oleju
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 03, 2012, 17:45:00 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Zdejmij osłone i zobacz. To tylko kilka śrubek. Prawdopodobnie simmeringi na wałkach rozrządu.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Wyciek oleju
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 03, 2012, 18:06:57 pm »

Coyote1991

  • Gość
Tak własnie podejrzewałem, a duzo jest roboty z wymiana?? ja nie jestem mechanikiem:P A moj ma teraz urlop, wiec narazie postoi. Moze bym nawet sciagnoł ale mam garaz pod chmurka i te 20 stopniowe mrozy mnie odstraszaja...:P I tak nic z tym nie zdziałam...

Odp: Wyciek oleju
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 03, 2012, 20:06:22 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Roboty troche jest bo musisz rozpinać rozrząd. Sama wymiana jest prosta, ale największy kłopot będziesz miał z ustawieniem rozrządu tym bardziej, że bedziesz musiał zdjąć koła i nie zblokujesz wałków w odpowiedniej pozycji.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Odp: Wyciek oleju
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 03, 2012, 21:51:39 pm »

Coyote1991

  • Gość
No ale to juz brocha mechanika:)

Odp: Wyciek oleju
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 04, 2012, 00:42:12 am »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8