Autor Wątek: wspornik układu kierowniczego  (Przeczytany 2319 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wspornik układu kierowniczego
« dnia: Marzec 04, 2012, 15:03:47 pm »

milosnikkredensow

  • Gość
Witam! Czy są jakies róznice w wspornikach ukladu kier z waskiego i szerokiego caro?

Odp: wspornik układu kierowniczego
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 04, 2012, 15:22:41 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
Wymiarowo nie.  Ale w caro były stosowane inne ograniczniki skrętu, z odbojami na belce zawieszenia.
http://allegro.pl/wspornik-ukladu-kierowniczego-polonez-stary-aog-i2104892590.html
http://allegro.pl/wspornik-ukladu-kierowniczego-polonez-nowy-typ-aoh-i2104892591.html
Dodatkowo rzemiosło robiło wsporniki na łożyskach kulowych zamiast tulejek. Ale w obecnym czasie trudno to kupić
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2012, 15:24:24 pm wysłana przez diodalodz »

Odp: wspornik układu kierowniczego
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 04, 2012, 18:15:34 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Wymiarowo nie.  Ale w caro były stosowane inne ograniczniki skrętu, z odbojami na belce zawieszenia.
Nie tyle w Caro, co w Polonezach z układem hamulcowym Lucas.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: wspornik układu kierowniczego
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 04, 2012, 18:57:57 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1294
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
różni się tylko wąsem, który można przełożyć bez problemu.