Autor Wątek: Problem z kierownicą  (Przeczytany 2047 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z kierownicą
« dnia: Marzec 06, 2012, 10:50:30 am »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
Witam wszystkich jestem nowy , i mam poloneza niedawno kupionego i mam problem z kierownicą takiego typu że skręca jak ikarus ciezko strasznie nie chce wracac i jak skrecam w lewo to czem lekko przeskakuje na moje amatorskie oko to bedzie chyba przekladnia i teraz co mam robic kupic druga czy wyciagnąc  tą i naprawiac?? ile taka naprawa by kosztowala ?? za pomoc dzieki :):)

Odp: Problem z kierownicą
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 06, 2012, 11:39:18 am »

Offline Pawel1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 148
  • Płeć: Mężczyzna
Ja miałem podobny problem po zakupie Poldasa, tylko z tym że kierownica mi nie przeskakiwała. Okazało się, że po d..ie dostał wspornik układu kierowniczego. Koszt był niewielki bo kosztował 40zł i dwie tulejki po 5zł, ale jazda od razu była lżejsza, i przyjemniejsza.

Odp: Problem z kierownicą
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 06, 2012, 13:06:40 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 723
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Ja miałem podobnie, okazało się że sworznie były zapieczone.

Odp: Problem z kierownicą
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 06, 2012, 13:13:19 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Czyli taki z tego morał że trzeba się kłaść pod auto i sprawdzać cały układ kierowniczy

Odp: Problem z kierownicą
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 06, 2012, 13:32:21 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
takie przeskakiwanie może swiadczyć o luzie w łożysku na głównym walku - wtedy cały wałek do wymiany, jak ja to robiłem kilka lat temu to kosztował on 150zł. Do tego łożyska i uszczelniacze. Ciężko chodzi bo ktoś myślał że zlikwiduje ten luz śrubą regulacyjną i dokręcił ją na max.
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Odp: Problem z kierownicą
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 06, 2012, 23:29:24 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
no nie ze caly czas przeskakuje tylko w jednym momencie czuc ze to robi czy co przekladnia do wymiany a  zawieche i tak chce robic czy drazki , koncowki itp

Odp: Problem z kierownicą
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 06, 2012, 23:31:45 pm »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
a druga sprawa troche odbije od tematu mam do wymiany tlumik ale chce wywalic katalizator i co mam zamiast niego dac plecionke czy sztywno rure ??

Odp: Problem z kierownicą
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 07, 2012, 00:01:28 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Zamiast kata pucha z GLE najlepiej.

Odp: Problem z kierownicą
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 07, 2012, 00:02:52 am »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
albo przelot , tylko nie wiem jak to zrobic;p

Odp: Problem z kierownicą
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 08, 2012, 17:56:36 pm »

Offline Skoti

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
    • Elektro-Net Rally Team
młotek, przecinak i wytłucz puchę, różnicy z czy bez praktycznie nie ma tylko głośniej będzie