Autor Wątek: Unitra Skald 2 przestrojenie i podłączenie  (Przeczytany 3857 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Unitra Skald 2 przestrojenie i podłączenie
« dnia: Kwiecień 14, 2012, 16:41:05 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
czy ktoś posiada może schemat do unitry skald 2? dorwałem takie radyjko, wypucowałem je sobie i teraz się głowię jak podłączyć. Poza tym możę ktoś umiałby z wawy przestroić mi żeby ładnie grało? :)
pozdr
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: Unitra Skald 2 przestrojenie i podłączenie
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 16, 2012, 17:23:11 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
heh, okazało się że porwałem się z motyką na Skalda... nie dość że nikt nie chce przestrajać bo za dużo roboty to jeszcze jest monofoniczne więc jeden głośnik można podpiąć... :/
możę ktoś mi doradzi, jak mierzę w domu opór na plusowym kablu i obudowie to działa. jak podepnę w aucie antenę z masą i plus to idzie iskra i nie działa :/ coś się pomerdało chyba i nie wiem co...gość chce koło 80zł za sprawdzenie wszystkiego i wyczyszczenie. jdoprowadzenie do stanu takiego że będzie git. ale bez części ewentualnych więc nie wiem czy to nie za drogo...
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: Unitra Skald 2 przestrojenie i podłączenie
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 16, 2012, 17:55:53 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
za drogo stanowczo za drogo. Skald jest mono, Wiraż był już stereo , ale to kaseciak.
Widziałem w sklepie przejściówki akurat pasujące do poloneza aby nie pruć instalacji od radia. Może u ciebie jest coś w kablach od instalacji radia nie tak i dlatego iskrzy.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Unitra Skald 2 przestrojenie i podłączenie
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 16, 2012, 22:11:30 pm »

Offline Aetius

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1691
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI L-202 Polonez Atu+ 1.6 GSI 92U
no nie, bo radio LG działą normalnie, dzisiaj urwałem przy okazji kabel od anteny bo jakoś na chama był taśmą sklejony :/ spróbuję końcókę dorobić i powalczyć. Kaseciaka chcę najlepiej wiraża bo stereo chociaż ten wzmacniacz to pewnie dupa... w Skaldzie podobno jest zabójcza moc mono uwaga.... 2W :D
Był:
1.6 GLE L115 Pn Caro
Jest:
1.4 GLI 16v L202 Pn Caro orciari / 1.6 GSI 92U Atu+ / Mazda 2.5 V6 / Saab 900i 2.0 LPG

Odp: Unitra Skald 2 przestrojenie i podłączenie
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 17, 2012, 06:57:56 am »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Zajrzyj na Elektroda.pl, mogą tam schematy być. :)

Odp: Unitra Skald 2 przestrojenie i podłączenie
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 20, 2012, 22:54:12 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Poczytaj o przestrajaniu radioodbiornikow i jezeli masz jakies pojecie o elektronice to raczej  dasz sobie rade. Przeróbka polega z grubsza na tym ze musisz w głowicy ukf zmniejszyc pojemnosc kondensatorów czyli najczesciej usunac jeden z kilku jakie tam sa i krecac rdzeniami w cewkach w głowicy UKF tak dobrac indukcyjnosc aby pokryc całe pasmo - w tym celu musisz miec normalne działajace radio i znac stacje ktore nadaja na koncu i poczatku zakresu skali radia i tak ustawic u siebie krecac gałka od radia i trymerami(pojemosc)  i rdzeniem w cewce(indukcyjnosc) aby było podobnie jak w normalnym radiu -nalezy to powtorzyc kilka razy bowiem regulacje na siebie wpływaja. Z grubsza tak to wyglada, trzeba jedynie poczytac troche o głowicach radiowych zeby wiedziec jak sie za to zabrac i co wyciac. Glowice łatwo znalesc poniewaz znajduje sie blisko wejscia antenowego i zazwyczaj ma na sobie metalowy ekran który trzeba zdjac a czesto i odlutowac zeby dobrac sie do elementów które sa pod nim

Ewentualnie napisz do goscia co i jak
http://www.youtube.com/watch?v=0MLzEstzzes

tu opis
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1851454.html
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2012, 23:06:33 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG