Autor Wątek: Regulamin imprezy  (Przeczytany 3266 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Regulamin imprezy
« dnia: Kwiecień 16, 2012, 21:56:25 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
REGULAMIN PORZĄDKOWY VIII OGÓLNOPOLSKIEGO ZLOTU SAMOCHODÓW WYPRODUKOWANYCH PRZEZ FSO

0. Zlot rozpoczyna się w piątek o 18.00 a kończy się w niedzielę o 15.00.
1. Parkowanie i rejestracja:
a) Teren zlotu będzie podzielony na strefy parkowania:
-samochody startujące w Pucharze FSO
-samochody osób zamieszkujących hotel
-strefa dla osób śpiących pod namiotami
b) Auta nie będące produkcji FSO zostaną ustawione z boku
c) Odstęp między autami jaki należy zachować wynosi długość drzwi otwartych na rozcież.
d) Na teren obozowiska wjazd będą miały auta / załogi które przeszły pozytywnie rejestrację uczestników.
e) Rejestracja uczestników będzie odbywać się w piątek od godziny 15:00 i w sobotę od rana.
f) Zabroniony jest ruch autami (oraz praca silnika) podczas Zlotu w godzinach 22:00 – 6:00
g) Zabrania się zrywania przyczepności kół pojazdu na terenie obozowiska.
h) Miejsca parkingowe są stałe, nadawane przy wjeździe na teren zlotu.
2. Zabronione jest rozpalanie ognisk i grilli.
3. Kierowca pojazdu odpowiada za osoby towarzyszące, organizator wnosi odpowiedzialność zbiorową, szczególnie: Kierowca pokrywa koszty naprawy szkód wyrządzonych przez osoby towarzyszące.
4. Przed podróżą niedzielną można przebadać się alko testem, który udostępni organizator.
5. Cisza nocna na polu namiotowym obowiązuje  22:00 - 6:00.
6. Identyfikator należy nosić w widocznym miejscu. W godzinach 22:00 - 7:00 osoba poruszająca się bez identyfikatora może zostać wykluczona z imprezy wraz z osobami towarzyszącymi przybyłymi tym samym pojazdem.
7. Obowiązkowo należy zadbać o zachowanie czystości wokół swojego obozowiska.
8. Osoby awanturujące się, upojone alkoholem, będą wypraszane z imprezy oraz przekazywane Policji.
9. Organizator nie zwraca opłaty wjazdowej w przypadku braku na zlocie osoby wnoszącej opłatę.
10. Organizator nie zwraca opłat w przypadku wydalania z imprezy.
11. Przejazd uczestników/kibiców z terenu zlotu na Puchar FSO i z powrotem musi się odbywać z zachowaniem zasad ruchu drogowego i nie jest kolumną zorganizowaną.
-Na teren lotniska wjazd mają tylko auta uczestników Pucharu.
-Kibice dosiadają się do uczestników lub zostawiają swoje auta przed wjazdem.
-Na lotnisku obowiązuje dodatkowo regulamin Pucharu FSO
12. Brama wjazdowa ośrodka jest zamykana w godzinach 22.00-6.00
13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z wyniku działalności uczestników.
14. Niektóre fotografie zrobione podczas Zlotu będą umieszczone w internetowej Galerii Klubu FSO-PTK (cel archiwalny/pamiątkowy), jeśli ktoś nie wyraża zgody na to by numery rejestracyjne jego auta były widoczne na upublicznionych zdjęciach winien we własnym zakresie zadbać o zasłonięcie tablic na czas Zlotu.
15. Należy podporządkowywać się nakazom wydawanym przez Organizatora, Właściciela ośrodka i Ochrony.
16. Osoby reprezentujące Organizatorów Zlotu mają charakterystyczny identyfikator (dopisek Organizator).
17. Warunkiem uczestnictwa w Zlocie jest pisemna akceptacja regulaminu przez kierowcę i osoby towarzyszące.
Wjazd uczestnika na teren zlotu jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2012, 00:28:30 am wysłana przez jimo#1921 »
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r