Autor Wątek: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie  (Przeczytany 3073 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« dnia: Kwiecień 20, 2012, 16:28:19 pm »

eovo

  • Gość
Kupiłem sobie zapasowy most czym najlepiej go zabezpieczyć i czy wogóle jest sens
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2012, 16:51:26 pm wysłana przez eovo »

Odp: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 20, 2012, 16:36:40 pm »

Offline Tailgunner

  • Tarnów
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 320
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
    • polskifiat.jazda.pl


polskifiat.jazda.pl

Odp: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 20, 2012, 17:09:55 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
<lol2> <lol2> <lol2> <lol2>

A tak na poważnie - przed czym chcesz go zabezpieczać? Jeśli chodzi o rdzę to jak nie będziesz trzymał mostu na dworzu tylko w jakimś pomieszczeniu to nic mu nie będzie. Jeśli jest bez półosi to zatkaj tylko otwory jakąś szmatą i tyle.
Pomóżmy Jackowi!

Odp: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 20, 2012, 22:12:22 pm »

Offline jasso

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 625
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSM-BB 126p '95
Jak chcesz przed rdzą zabezpieczyć to chyba najlepiej zapodkładować i baranka na to, tylko najpierw dokładnie oczyścić szczotką drucianą. I profilaktycznie zalałbym olejem ile wlezie, tylko trzeba przed założeniem pamiętać, żeby nadmiar oleju spuścić xD
"вор есть вор, мент есть мент"
Były:
2x PN C+ '98 GSI
 126p '87
Pn Caro 1.5 GLE '93

Odp: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 21, 2012, 00:16:28 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
imo, baranek na most to słaby pomysł, w czasie eksploatacji będzie utrudniał odprowadzanie ciepła.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 21, 2012, 06:30:18 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
baranek na most to słaby pomysł, w czasie eksploatacji będzie utrudniał odprowadzanie ciepła
Myślę, że cienka warstwa nie zaszkodzi.
Pomóżmy Jackowi!

Odp: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 21, 2012, 08:46:54 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Normalnie, jak każdy inny metal-oczyścić, odtłuścić, farba podkładowa i nawierzchniowa. Na podkład unikor/neokor/urekor itp nawierzchniowa jakiś chlorokauczuk.
Można zostawić też sam podkład
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 21, 2012, 14:23:21 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Nie przesadzałbym z tym zabezpieczaniem przed korozja - sam tez mam drugi most w piwnicy i mysle, ze wystarczy zeby mial sucho, ewentualnie faktycznie moze zalac go od srodka czyms, zeby nic nie stalo sie mechanizmowi roznicowemu. reszta to kawał żelastwa nie do zabicia.

Odp: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 21, 2012, 19:34:52 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Ja bym wyczyścil szczotką drucianą na szlifierce i pomalował farba okrętową ;)

Odp: Tylni most(zapasowy) zabezpiecznie
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 10, 2012, 09:59:13 am »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
ja tam most wyczyscilem druciakiem na szlifierce, podklad antykorozyjny, na to czarny chlorokauczuk i po dziś dzień jak wejdę pod auto cieszy swoim wyglądem ;)
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)