Autor Wątek: Czerwcowy offtop  (Przeczytany 894 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

majk

  • Gość
Czerwcowy offtop
« dnia: Czerwiec 10, 2012, 16:18:22 pm »
hehehehe wpadłem sie tylko pożegnać, powiedzialem co chciałem, nie loguje sie na swoje konto "hans" bo czekam aż to konto zostanie z automatu usunięte, nie mam zamiaru juz sie bawić w jakieś sekcje bo same problemy macie, najpierw narzekanie ze nie ma spota a jak spot jest to nikt nie moze i gorzkie zale.

Tyle ode mnie. Troche szkoda bo kilka ładnych lat przesiedziałem na FSO PTK, jednak ... Czasy sie zmieniają...

P.S Ci co chcą sie spotować to ja nie widze problemu, bedzie fan page, zapraszam.

Dziekuje za uwage.

P.S 2 możecie wymoderować tego posta albo nawet go wywalić mam to w dupie :))))

Offline kapsel

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 268
  • Płeć: Mężczyzna
    • MR 93
Odp: Czerwcowy offtop
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 11, 2012, 23:33:41 pm »
Nara. Do pożegnań nie trzeba tworzyć nowych kont. Tęsknić PTK raczej nie będzie. Chlip chlip....
OBRsOWO- ośrodek badawczo rozwojowy samochodów osobowych w obrowie