Autor Wątek: #FSO Atu+ 1.6 GTI 97' 23E by krzychumy4  (Przeczytany 37982 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 21, 2014, 15:45:26 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zarne nie pasują razem z pomarańczowymi kierunkowskazami przy kolorze 23E.
pomaranczowe kierunki to pasuja ,ale do koloru pomaranczowego,
tutaj to zrobiles choinke na aucie przez te pomaranczowe kierunki i zolte halogeny - a na dokladke boczne kierunki sa biale ;]
wiec mi sie nie podoba - ale to nie moje auto

czerwona literka zajezdza szmelcwagenem - takie rzeczy to najgorszy desing for ever,
zalozyles wtryski z opla ,a nie pompowtryskiwacze :lol:

co do swiecenia sie kierunkow razem z pozycyjnymi ,to nie jest to dozwolone i zabiora ci za to dowod,
to nie jUłeSrAj ,zeby takimi glupotami ludzi na drodze straszyc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 21, 2014, 16:09:05 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
pomaranczowe kierunki to pasuja ,ale do koloru pomaranczowego,
tutaj to zrobiles choinke na aucie przez te pomaranczowe kierunki i zolte halogeny - a na dokladke boczne kierunki sa biale 
wiec mi sie nie podoba - ale to nie moje auto
Tego samego zdania jestem :P

co do swiecenia sie kierunkow razem z pozycyjnymi ,to nie jest to dozwolone i zabiora ci za to dowod,
to nie jUłeSrAj ,zeby takimi glupotami ludzi na drodze straszyc
Nie wiem co w tym strasznego, sam coś takiego planuję, ale na diodach 3mm i w białych kierunkach. Może wyjdzie z tego coś fajnego - ważne, żeby włączony kierunkowskaz się mocno wyróżniał. Próbowałem kiedyś z żarówką W5W i była za mocna w stosunku do żarówki kierunkowskazu.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 21, 2014, 16:56:59 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
co innego caly czas swiecacy kierunek na bialo - wtedy wyglada jak postojowka,
a co innego swiecacy na pomaranczowo ,jakby na awaryjkach caly czas jechal
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 21, 2014, 17:31:57 pm »

Offline Gelu1991

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Astra G coupe
co innego caly czas swiecacy kierunek na bialo - wtedy wyglada jak postojowka,
a co innego swiecacy na pomaranczowo ,jakby na awaryjkach caly czas jechal

Rafał nie napisał że będzie świeciło na biało tylko że kierunek będzie biały a dioda za pewne pomarańczowa.

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 21, 2014, 17:34:06 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
co innego caly czas swiecacy kierunek na bialo - wtedy wyglada jak postojowka,
a co innego swiecacy na pomaranczowo ,jakby na awaryjkach caly czas jechal

Rafał nie napisał że będzie świeciło na biało tylko że kierunek będzie biały a dioda za pewne pomarańczowa.
Otóż to. Oczywiście z możliwością wyłączenia tego patentu, jakby miał się ktoś uczepić. Chcę uzyskać jedynie delikatnie pomarańczową poświatę.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 22, 2014, 17:49:19 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
.
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2015, 11:43:36 am wysłana przez krzychumy4 »

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 22, 2014, 17:58:20 pm »

Offline PLUSx2

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 48
  • Płeć: Mężczyzna
Te Atu jest MEGA!  <lol>
PS. A tak w ogóle powróciłem na forum :d
« Ostatnia zmiana: Luty 22, 2014, 18:00:28 pm wysłana przez PLUSx2 »

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 22, 2014, 18:18:59 pm »

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 213
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
Pięknie wygląda na tych felgach <spoko>
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #88 dnia: Luty 22, 2014, 18:44:51 pm »

Offline Serocki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 170
  • Płeć: Mężczyzna
    • MR 89
    • Fsoautoklub
Tak się zastanawiam, czemu wszyscy kombinują. Zamiast kupić koło zamachowe z 1.6, rozbroić kompa i wsadzić, to kombinują z wtryskami, ciśnieniem paliwa. Koszt tej operacji pewnie był by taki sam, jak zakup regulatora ciśnienia.

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #89 dnia: Luty 22, 2014, 19:21:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Tak się zastanawiam, czemu wszyscy kombinują. Zamiast kupić koło zamachowe z 1.6, rozbroić kompa i wsadzić, to kombinują z wtryskami, ciśnieniem paliwa. Koszt tej operacji pewnie był by taki sam, jak zakup regulatora ciśnienia.
kiedys tez bylem zdania,ze najlepiej zalozyc seryjne ECU i miec tak jak trzeba,
ale niestety daje to takie wyniki ,ze szkoda nawet 3 kabelki lutowac ,a co dopiero zmieniac troche osprzetu,
regulator kosztuje troche ponad 100pln ,a ecu ,przepustnica ,krokowy ,troche wiazki zdecydowanie wiecej,
a na ecu z polskiego 1.4 chodzi to calkiem przyzwoicie i mozna uzyskac wieksza moc - poprostu pierwsze proby "miszczow" dawaly takie efekty,ze wydawalo sie, ze to nie wspolgra ze soba
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #90 dnia: Luty 22, 2014, 21:35:49 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
OZ Polaris?
Fajna zadbana fura. Masz w nim klimę czy tylko przełącznik AC?
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #91 dnia: Luty 24, 2014, 11:42:59 am »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Tak się zastanawiam, czemu wszyscy kombinują. Zamiast kupić koło zamachowe z 1.6, rozbroić kompa i wsadzić, to kombinują z wtryskami, ciśnieniem paliwa. Koszt tej operacji pewnie był by taki sam, jak zakup regulatora ciśnienia.
Posiadam kompa 1.6 i koło zamachowe 1.6 lecz łatwiej jest przełożyć wtryski i koło zamachowe wracając do standardowego 1.4 :)

OZ Polaris?
Fajna zadbana fura. Masz w nim klimę czy tylko przełącznik AC?
Tylko przełącznik :P Ale chcę podjąć się klimy :)

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #92 dnia: Luty 25, 2014, 20:41:20 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
I po przełożeniu na elektronikę z 1.4 może mieć więcej mocy :p tak jak w przypadku Zazikowego borka :p
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #93 dnia: Luty 25, 2014, 21:43:18 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Z okazji drugiego roku posiadania Atu plusa zrobiłem mały kolaż :) Pragnę podkreślić że nie bez powodu wychodzi ciekawa suma liczb w rejestracji :)) "Polonezem i z pasją zawsze do celu!" <spoko>
]
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2015, 11:43:52 am wysłana przez krzychumy4 »

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 02, 2014, 21:27:53 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
.
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2015, 11:44:16 am wysłana przez krzychumy4 »

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 09, 2014, 09:38:36 am »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Po czterech dniach pracy mamy wykonaną kompletną konserwację z malowaniem chlorokauczukiem i poprawkami blacharskimi (elementy zawieszenia, bak, progi, nadkola), wymienione przewody paliwowe, dopasowane alufelgi na piasty 58.1 i wiele innych poprawek :)

Jedno co mnie najbardziej ucieszyło po zdjęciu dolnych plastików że mam zdrowe progi i nadkola :)
Jedynie lewy lewarek do naprawy  :-)

Polerka pokrywy głowicy


most 4.3 na lucasie z mocowaniem na stabilizator
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2014, 09:40:35 am wysłana przez krzychumy4 »

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 09, 2014, 11:20:18 am »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Ja bym jeszcze założył kolektor 4-2-1 lub 4-1 w moim 1.8 były efekty na plus. Tak to fajny doinwestowany polonez.

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #97 dnia: Marzec 09, 2014, 11:57:02 am »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Ja bym jeszcze założył kolektor 4-2-1 lub 4-1 w moim 1.8 były efekty na plus.
Będzie niebawem :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2014, 20:33:03 pm wysłana przez krzychumy4 »

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #98 dnia: Marzec 13, 2014, 21:22:52 pm »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Dzisiaj zostały zamontowane nowe szczęki i zostały przetoczone bębny :)



Efekt po wcześniejszej wymianie korektora siły hamowania na tył wyraźnie dał się odczuć gdyż teraz pedał hamulca pracuje jak należy :) W tej chwili jest już kompletny zestaw nowych hamulców przy polonezie :)

Fotka z montażu nowego mostu 4.3 (z poniedziałku 10.03)

« Ostatnia zmiana: Marzec 13, 2014, 21:37:49 pm wysłana przez krzychumy4 »

Odp: Holenderski Atom w Plusie 1.6 K16 GTi by krzychumy4
« Odpowiedź #99 dnia: Marzec 14, 2014, 19:33:59 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Profii robota :) ogólnie auto fajnie utrzymane :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v