Autor Wątek: kilka pytań związanych z 18K4G  (Przeczytany 7740 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: kilka pytań związanych z 18K4G
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 26, 2013, 19:25:53 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
A wiec dziś zapodałem wtryski z astry gsi 2.0 8v i lipa ciężko uruchomić silnik, zapala jedynie po dodaniu gazu. wkręca się do 3 tys i koniec.
Najlepiej chodzi na wtryskach z 1.4. ale ze uszkodziłem jeden przy demontażu zapodałem z GSI, Na zimnym trochę kuleje ciężej zapala ale jak się rozgrzeje to chodzi przyzwoicie ale do ideału dużo brakuje.
Bez ecu mastera i regulatora ciśnienia paliwa się nie obejdzie ale to w przyszłości, auto na razie zasilana LPG.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: kilka pytań związanych z 18K4G
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 26, 2013, 19:39:40 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Czujnik temperatury silnika masz na podmiankę ? To może być powodem problemu z zapalaniem.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: kilka pytań związanych z 18K4G
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 26, 2013, 20:06:36 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Nie rozważałem tego. mam nowy, ten z brązową tyczka masz na myśli?
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: kilka pytań związanych z 18K4G
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 26, 2013, 20:07:32 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ta.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: kilka pytań związanych z 18K4G
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 26, 2013, 20:20:06 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Skoro na większych wtryskach jest gorzej a na zimnym nieciekawie to sprawdź ciśnienie paliwa. Duże wtryski potrzebują trochę więcej tego magicznego płynu żeby dobrze rozpyliły. Tak samo zimny silnik też potrzebuje więcej.

Odp: kilka pytań związanych z 18K4G
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 26, 2013, 20:45:25 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
na razie zostaje jak jest, podmienię czujnik jak znajdę nie wiem gdzie go wcisnąłem ale mam jeszcze oryginalny do tego silnika z 75 turbo. chociaż rzeczywiste nie za bardzo mi sikało jak odłączyłem przewód paliwowy. ale mam walnięty simie ring możne dlatego.

Wsadzę wtryski z 1.4 jak dorwę 4 do kompletu BP będzie tylko do odpalenia i przełączenia na LPG. Auto przez min 8 miesięcy będzie służyć rodzica za wozidło, a oni jeżdżą tylko na LPG.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil