Autor Wątek: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???  (Przeczytany 2880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« dnia: Październik 01, 2012, 00:09:13 am »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
Temat dość dziwny - taki będzie ;)

Borykam się z niewiadomą ... czy możliwa jest "sekwencja" w tym silniku.? Jednostka wykazuje poprawne działanie na benzynie :) lecz jeszcze gazu nie odpaliłem. Z wstępnych pomiarów (za pomocą ecu LPG) wynika, że czas wtrysku jest znikomy. Bardzo szybkie otwarcie wtryskiwaczy. Silnik jak i osprzęt przygotowane.

Czy ktokolwiek widział ??? Czy ktokolwiek wie ??? Żeby DOHC by FIAT :) jeździło na sekwencji ???

Z góry dzięki za pomoc.

Odp: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 01, 2012, 13:10:53 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Z wstępnych pomiarów (za pomocą ecu LPG) wynika, że czas wtrysku jest znikomy. Bardzo szybkie otwarcie wtryskiwaczy. Silnik jak i osprzęt przygotowane.
Czasy sa krótkie poniewaz paliwo jest lane do wszystkich kanałow dolotowych do cylindrów naraz(Full Group) i oczekuje w kanale dolotowym az nastapi cykl ssania w któryms cylindrze. Nie pamietam i nie chce mi sie teraz szukac, ale chyba dawkowanie jest co poł obrotu wału korbowego. Typ wtrysku(i zaplonu w sumie tez :) ) jest dokladnie taki sam jak w roverze 1.4 wiec jezeli instalacja pracuje poprawnie z roverami w polonezach to tutaj tez bedzie działac . Z tym ze MPI z argi na sekwencji jeszcze nie widziałem
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2012, 13:17:47 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 01, 2012, 13:38:10 pm »

Offline wawrzyniec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+ 2.0 DOHC 1998
Jest dokładnie tak jak piszesz - zapłon wyzwala wtrysk.
- To jesteś fanem polsko - włosko - koreańskiej motoryzacji

Odp: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 04, 2012, 17:15:06 pm »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
No to teraz jest zagwozdka - czy sekwencja sobie z tym poradzi. Może porwałem się z motyką na księżyc ???

Odp: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 04, 2012, 18:13:17 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
a czemu miała by sobie nie radzić ? przecież ma osobne sterowanie ...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 06, 2012, 10:23:36 am »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
Leonek - z tego co ja wiem główną bazą dla sekwencji są parametry z benzyny (czasy wtrysku). Wytłumacz co masz na myśli pisząc "osobne sterowanie" ???

Odp: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 06, 2012, 11:44:25 am »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
w sumie racja, zapomniałem ze potrzebuje on do tego czasu wtrysku benzyny ...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 12, 2012, 16:34:06 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a jakie te czasy sa na wolnych ?
to fullgroup 360* z czasem powyzej 2ms
czy fullgroup 180* z czasem ponizej 2ms ?

jak bedziesz wiedzial to ci powiem jaki sterownik i wtryski mozna zastosowac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 12, 2012, 21:41:39 pm »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
KGB - powiem tak ... Na jednym "ECU" czas był na poziomie 0.9-1 mS zaś na drugim 1,4-1,5 mS. Takie cuda wianki.

Odp: 2.0 DOHC ... L-Jetronic ???
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 14, 2012, 02:03:40 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a mozesz zrobic pelna mapke z podlaczonego sterownika gazu ?
na tym 1.5ms mozna by probowac ,ale skoro pytasz ,to sobie nie poradzisz,bo to jak gazowanie jednopunkta boscha,
jakbym widzialy caly zakres dzialania wtryskiwacza (czas min. i czas maks. ) to moge wtedy cos poradzic,
pewnie robic by to trzeba bylo na stag4/300  ,albo conajmniej DiegoG3 ,zeby bylo sumowanie czasow,
ale ostrzegam ,ze wtedy moga byc problemy z poszarpywaniem przy wyjsciu z wolnych obrotow,
chodz to w sumie kwestia dostatecznie dlugie strojenia i wylapywania takich kwiatkow,
wtryskiwacze jakies szybkie potrzebne ,zeby nie sumowac 4x w stagu,bo wtedy na pewno bedzie szarpac,
najlepiej Hana2000 ,lub nieslawny magicjet,
mozna probowac na matrixaxh ,bo szybkie sa ,zle nie oplaca sie ich kupowac,
jest jeszcze cos takiego jak WGS - co prawda producent chroni tylek i nie poleca do innych wtryskow niz sekwencja ,ale sa bardzo szybkie i kosztuja raptem 40pln/szt
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.