Autor Wątek: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI  (Przeczytany 3689 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« dnia: Październik 24, 2012, 18:06:21 pm »

Offline Ciastek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1293
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 1.8 16v, AR 147 1.9jtd, Ducati Monster 900
Co trzeba zrobić żeby przystosować gaźnikowe 1.6 OHV do pracy na wtrysku abimex? Mam abimexa i zastanawiam sie czy kupić gaźnika, ile to zachodu będzie, aby to zmienić?

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 24, 2012, 18:43:17 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
kolektor ssący do zmiany, może być problem z czujnikiem położenia wału , tu akurat nie pamiętam jak jest mocowany czy do obudowy rozrządu itp , ale być może wystarczy zmienić całą obudowę rozrządu. Dalej to zaślepienie otworu pod pompę paliwa ( tu akurat jest fabryczna zaślepka od GLI więc problemu nie będzie) , obudowę termostatu wypadało by przełożyć, zaślepić miejsce pod aparatem zapłonowym ( w GLI jest zaślepka , więc problemu nie było by).
To chyba z grubsza tyle...
jeśli coś jeszcze niech mnie ktoś poprawi bo mogłem coś przeoczyć lub zapomnieć napisać).

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 24, 2012, 20:10:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
na abimexa to troche dziadowo ,bo trzeba CPWK zamontowac,
zmian zbiornika paliwa,albo zdecydowanie mneij roboty to zewnetrzna pompa paliwa od trucka,
polaczyc pare kabelkow i jazda,
oczywiscie trzeba miec komplet do abimexa,wiec wszystkie czujniki ,
zaplonu nie warto przekladac ,ale modul musi byc podlaczony ,bo inaczej ECU nie bedzie pracowal
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 24, 2012, 23:30:40 pm »

Offline Pedrogsi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 431
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN CARO - 1,6 16V 96' PN ATU+ 2,0 8V 97'
a dopytam sie z innej beczki apropo tego tematu! da sie przerobic GSI na GLE ? nie wliczajac pompy paliwa bo poszła by zewnetrzna!
The Worst Foe Lies Within The Self....

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 24, 2012, 23:39:09 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
da sie ,tylko po co?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 24, 2012, 23:41:24 pm »

Offline Pedrogsi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 431
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN CARO - 1,6 16V 96' PN ATU+ 2,0 8V 97'
zeby przygotowac baze pod inny silnik
The Worst Foe Lies Within The Self....

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 24, 2012, 23:44:16 pm »

Offline Marki89

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.6 GSI
Nieopłaca Ci się tego robić, a tak wogóle to szpilki kolektora dolotowego w głowicy GSI nie są przypadkiem inaczej ustawione niż w GLI czy GLE?

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 24, 2012, 23:46:51 pm »

Offline Pedrogsi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 431
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN CARO - 1,6 16V 96' PN ATU+ 2,0 8V 97'
Marki tak opłaca nie opłaca! jak wszytko przerobie na gaznik i bd hulac wtedy łątwiej mi bedzie przerzucic silnik! tylko własnie jak jest z kwestia szpilek głowicy i innych ewentualnych dupereli ktore mogły by mi utrudnic sprawe
The Worst Foe Lies Within The Self....

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 25, 2012, 01:07:57 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
trzeba wywiercic 4 otwory i nagwintowac - w aluminium lekko idzie,
wtedy mozna przykrecic kolektor GLE
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 27, 2012, 12:18:06 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
trzeba wywiercic 4 otwory i nagwintowac - w aluminium lekko idzie,
wtedy mozna przykrecic kolektor GLE
sprawdzone, przerabialem GSi na wtrysk GLI BOSCH. Wystarczylo 4 otwory wywiercic i nagwintowac, wszystko ogolnie pasuje, tylko ciekawe jak z aparatem zaplonowym? bo nie opamietam czy byla zaslepka czy zalane miejsce...
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: zamiana 1.6 GLE - 1.6 GLI
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 27, 2012, 19:56:00 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
bo nie opamietam czy byla zaslepka czy zalane miejsce.
Jest zaślepka, miejsce na mechaniczna pompke było zalane