Witam Polonez przeszedł kolejny etap renowacji. Z tyłu niestety w nadkolach były dziury zostały wspawane reperaturki, całe nadkola poczyszczone z powierzchownej rdzy i zakonserwowane brunoxem, ponadto zgnita podłoga przy lewarkach została wycięta, i zostały wspawane łaty(trzeba było to wyeliminować juz w zarodku
![]:-> ]:->](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/diabelek.gif)
), oczywiście potem rowniez szczodrze maźnięte konserwacją, ponadto rowniez pod zderzakami auto poczyszczone z rdzy a potem całe błotniki zostały polakierowane nowym lakierem. Tylna klapa wycentrowanam zaspawany został rygiel zamka, ktory się urwał. Do w zasadzie salonowego stanu blacharki zostało wymiana drzwi, i założenie nowego przedniego prawego błotnika, który został ocynkowany i zostanie polakierowany, niestety jeden debil przywalil mi w spoilerek na parkingu

ale dzieki temu w sumie mialem wiecej kasy na blacharke... z koncepcji mugena zrezygnowałem, tak samo z bry, chciałbym jedynie nieco go obniżyć i dać ładne alufelgi. Z technicznych rzeczy musiałem wymienić tłoczki w bębnach na nowe, gdyż te przeciekały. Co do przedniego pasa to jest cały(na szczęście) Zdjęcia prezentujące aktualny stan, podłoga niestety nie wyszła wyraźnie

postęp:









