Autor Wątek: Pomóżcie przy kupnie  (Przeczytany 4799 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pomóżcie przy kupnie
« dnia: Grudzień 25, 2012, 10:38:18 am »

Achtung

  • Gość
Witam wszystkich.jestem nowym użytkownikiem Waszego forum i jestem na etapie kupna borka.Poniżej wklejam link do aukcji którą jestem zainteresowany.Wiem że ze zdjęć zbyt dużo nie wynika ale gdybyście mogli napisać na co szczególnie zwrócić uwage przy kupnie byłbym wdzięczny.Z poloneza jestem narazie zielony ale mam nadzieje ze szybko to sie zmieni z Waszą pomocą.
http://otomoto.pl/polonez-1-5-lse-oryginal-C26125007.html

Odp: Pomóżcie przy kupnie
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 25, 2012, 10:48:47 am »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
To nie jest borek.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Pomóżcie przy kupnie
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 25, 2012, 10:52:53 am »

Achtung

  • Gość
No ten akurat nie ale po borka musiałbym jechac pól polski i chyba padnie na tego

Odp: Pomóżcie przy kupnie
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 25, 2012, 11:00:20 am »

Offline Piteross_Rover

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 147
  • Płeć: Mężczyzna
    • Opel vectra A 3.0 V6
zwróc uwagę na blachę i tylko na blache silnik jest bardzo tani w remoncie :D

Odp: Pomóżcie przy kupnie
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 25, 2012, 11:04:12 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
http://moto.allegro.pl/polonez-2-0-dohc-i2886846737.html
nie Borewicz, ale samochód znany i szanowany..... wart tych pieniędzy.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Pomóżcie przy kupnie
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 25, 2012, 11:24:11 am »

Achtung

  • Gość
Tez ogladałem tylko problemem jest odległość  :(

Odp: Pomóżcie przy kupnie