Autor Wątek: Problem z dopływem paliwa  (Przeczytany 6467 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Problem z dopływem paliwa
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 10, 2013, 17:14:37 pm »

komandos

  • Gość
Dołączę się do dyskusji, ponieważ też posiadam Poloneza 1.6 GLi z podobnym problem który wygląda tak:  im mniej paliwa w baku tym częściej zaczyna gasnąć podczas jazdy, przy ostrych zakrętach szczególnie, chociaż nie jest to regułą, loteria. Czasem po wrzuceniu na luz i dodaniu gazu załapie i jedzie dalej. Odpala bez problemu. W każdym razie jak jest pełny bak, jezdzi bardzo dobrze. Ostatnio wjeżdżałem pod górkę majac ok. 1/3 baku i zgasł. Odpalał jednak, lecz zaraz potem od razu gasł, musiałęm się wycofać i zatankować do pełna. Stawiałem na pompę, potem bak, ale czytając wasze posty problem może być inny, tylko w czym.

Odp: Problem z dopływem paliwa
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 14, 2013, 21:25:57 pm »

czesio138@op.pl

  • Gość
To mamy identyczny problem. Ja sugeruję wymianę pompy.

Odp: Problem z dopływem paliwa
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 27, 2013, 15:06:30 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Troszkę odgrzeję, u mnie podobne świrowanie, z tym, że chodzi o szesnachę, a silnik nie gaśnie, tylko łapie na połowę mocy, robi czkawkę dość solidną, ale po popuszczeniu i dodaniu gazu czasem zatrybi, czasem nie, pompa? :(

Odp: Problem z dopływem paliwa
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 30, 2013, 13:21:17 pm »

Offline RzR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + Dżi Ti Aj
Krisstof, może tak być. Po popuszczeniu gazu pompa dobija ciśnienie na listwie i wtedy paliwa wystarcza do napędzenia auta. A jeżeli ciskasz go na wyższych obrotach nie jest w stanie wyrobić pompując. Ja też kiedyś miałem taki przypadek, że pękł mi pasek alternatora i założyłem stary klinowy na dojazd do domu. Powyżej 3tys obrotów auto robiło się mułowate i przygasały światła. Okazało się, że przy przegazowaniu na wolnych obrotach napięcie na klemach spadało do 9V nie zasilając odpowiednio pompy. Przy niższych obrotach było ok bo pasek się nie ślizgał. Swoją drogą akumulator też już miałem wtedy dupny bo szybko się rozładowywał.

Odp: Problem z dopływem paliwa
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 21, 2013, 18:24:44 pm »

Offline maciekkk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 162
  • Płeć: Mężczyzna
  • 83 tyś :)))
    • Caro 1.6 CE 97'
Mam to samo tyle ze  przy polowie zbiornika dobrze jezdzi ale jak mam 1/4 to juz na zakretach nie ujedziesz gasnie szarpie, a jak zaswieci sie zaraz rezerwa lekko ponizej 1/4 to jak stoisz odpalisz normalnie ale jak ruszy i sie ruszy paliwo to koniec szarpie gasnie i nie pojedziesz. Pompa dobra bo wyciagalem dzialala dobrze, wskaznik tez dobry bo  w ciul bylo paliwa w baku prawie 8l, i tylko zostalo ze bak musi byc rzemioslo albo pogiete przegrody bo stukniety jest bak... Musiales kupic rzemioslo a powiedzili ze fabryka, tak mysle...

Odp: Problem z dopływem paliwa
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 21, 2013, 20:34:46 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Mam fabryczny bak z przegrodami i "miseczką" pod pompą paliwa a i tak przy niskich poziomach paliwa na zakrętach (np łuki na zjazdach) czuć jakby mu brakowało paliwa. :)