no i teraz to jest problem.bo ja wlasnie czytałem,że takie filtry myje sie w zaleznosci od zabrudzenia
Ten temat, mam już przewałkowany bardzo dokładnie na forum motocyklowym.
Powtarzam, że filtry K&N, używane w zwykłych warunkach drogowych myje się najwcześniej co 50 000 MIL. Częściej, jeżeli warunki w których się pojazd porusza są wyjątkowo ciężkie - i producent niema tu na myśli Polskich dróg, tylko np. pracę w wyjątkowo zakurzonych lub zapylonych zakątkach Naszego świata. Poza tym, firma nie funkcjonowałaby już 30 lat, jeśli filtry te niespełniały określonych wymagań i właściwości filtrujących. Filtry te oryginalnie powstały na potrzeby pustynnych wyścigów motokrosowych w Stanach. Polecam stronę
http://www.knfilters.com/facts.htm#PAPER Naprawdę szczegółowe przestudiowanie budowy tych filtrów i innych związanych z tym spraw pozwoli na zrozumieniu zasady ich działania.
ale jak napisałem zrobię doświadczenie i wtedy jak coś pzreleci to od razu do kosza poleci filtr k&n
Czy na prawdę uważasz, że Twoje doświadczenia będą bardziej wiarygodne od trzydziestoletnich doświadczeń firmy? Myślisz, że pusciliby coś na rynek dogłębnie tego nie testując?