Autor Wątek: ga?nie w zakrętach (na LPG)  (Przeczytany 7527 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 24, 2006, 08:34:31 am »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
ustosunkuje sie do ponizszej wypowiedzi OLO sprzed ponad roku...

Cytat: "OLO#35"
z tego co pamietam to to jest jaki? przepust między 1 a 2 stopniem reduktora - stosowane  w reduktorach lovato ze sterowaniem elektrycznym 1 stopnia. (stare miały podci?nieniowe). Nie wiem dokładnie do zego to sluży, ale na pewno nie do tego co napisałe?. Reduktory można zakładać tylko i wył?cznie pionowo i wzdłuż osi samochodu.


wiciu mial i ma jednak racje... w reduktorach lovato mosiezna sruba regulujaca przeplyw gazu miedzy 1, a 2 stopniem parownika bez udzialu membrany sluzy do pozbycia sie efektu gasniecia samochodu na zakretach... w kazdej innej sytuacji samochod powinien pracowac na regulowanej membrana (i/lub silnikiem krokowym) mieszance, a nie przy stalym wyplywie...

Mynx jesli masz parownik lovato to spusc plyn i odkrec minimalnie wspomniana srubke, jesli takiej srubki nie masz, a po spuszczeniu plynu nadal masz klopoty w zakretach to parownik do regeneracji...
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 11, 2006, 02:09:11 am »

batorejro

  • Gość
jezeli uda sie Tobie rozebrac reduktor tak aby nie porwać membram to  po odtluszczeniu mozna je spokojnie zalozyc ponownie na silikon, ja tak robilem, 9 lat jezdze na tych samych ijest oki. Instalacja Landi

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 11, 2006, 15:14:33 pm »

KHADAFI1877

  • Gość
a ja mam inny objaw w zielonym caro do prędko?ci 100km/h jak wrzuce na luz  to jest ok trzyma obroty ładnie  a powyżej 100-120km/h jak wrzuce na luz to gasnie ma ktos jakis pomysł ja podejrzewam 2 rzeczy  albo reduktor  bo jest umieszczony tak ze wieje na niego powietrze zza atrapy albo rura od filtra powietrza

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 11, 2006, 15:21:42 pm »

thomas#1840

  • Gość
a co ma do tego powietrze wiej?ce na reduktor , rura owszem ale owiew reduktora ?KHADAFI#1877,  zastanów się troszkę  ;)

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 11, 2006, 18:07:36 pm »

KHADAFI1877

  • Gość
thomas#1840, ma ma kolga Pluton tak miał i jak zasłonił reduktor to sie ustabilizowało :mrgreen:

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 11, 2006, 18:49:44 pm »

karol-1987

  • Gość
KHADAFI#1877, to jest praktycznie nie mozliwe:P chyba ze jakies cuda :D refuktor ma caly czas temperature silnika bo przepływa przez niego płyn chlodniczy, a jak jedziesz 150 nawet to watpie zeby Ci sie wychłodzil silnik bardzo i reduktor zaczal przez to nawalac (pomijam skopany termostat)...

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 19, 2006, 13:05:41 pm »

Piterson

  • Gość
W jaki sposób spu?cić szlam z parownika??
Trzeba zakręcac gaz przed spuszczeniem?
Instalka BRC I generacji
Z dziedziny lpg jestem kompletnym laikiem i nie wiem jak to zrobić :|

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 19, 2006, 13:29:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak reduktor nie ma kompensacji to ma otwor
tylko ze ten otwor jest za maly ,a parownik umiejscowiony tak ,ze wiejace powietrze nie wywrze znaczacego cis na membrane
gasniecie jest spowodowane najpewniej tym ,ze przy duzej predkosci gaz jest zdmuchiwany z miksera przez wpadajace powietrze - mozna to wyeliminowac przez wykrecenie rury w druga strone
jezeli problem nie ustapi tzn. gaz jest odcinany przez membrane sterujaca - spadek podcisnienia w mikserze i jednoczesnie bezwladnosc membrany I stopnia powoduje ,ze w drugiej komorze cis szybko rosnie i zamyka zaworek - gazu wychodzi za malo
to z kolei kwestia ustawien i wielkosci miksera

zeby spuscic szlam nie musisz zakreac gazu - tylko odkrec odpowiednia srubke
bedzie gdzies na dole parownika
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 19, 2006, 14:04:47 pm »

Piterson

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
zeby spuscic szlam nie musisz zakreac gazu - tylko odkrec odpowiednia srubke
bedzie gdzies na dole parownika


Własnie wróciłem z garażu, odkręciłem tak? sróbe z dołu  . Myslałem ze bedzie sie wylewac syf  a tu tylko pare kropli skapnęło

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 19, 2006, 14:07:17 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
bo pewnie parownik zimny
zreszta najlepiej rozkrecic parownik i wyczyscic benzyna
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 19, 2006, 14:11:07 pm »

Piterson

  • Gość
Racja, zimny, jak wróce z roboty to wykręce jeszcze raz

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 15, 2007, 17:06:01 pm »

doomelek-22

  • Gość
Witam.Mam nieco inny problem z gaśnięciem na LPG (z pół roku temu też miałem problem z gaśnięciem "w zakrętach" ,ale wyczyściłem i pomogło ) -instalacja LOVATO ,reduktor "pneumatyk" ,od niedawna mam problem z gaśnięciem po odpuszczeniu pedału gazu -najbardziej denerwujące jak jadę po mieście "do świateł" zazwyczaj zakres obrotów 1000-2000 ,jak jest potrzeba zatrzymania się (sprzęgło ,odpuszczam pedał gazu) obroty nagle spadają do ok 500 i auto gaśnie , pół biedy jak wyhamuje silnikiem (obroty 900-1000) to nie zgaśnie.Nie mam pomysłu co to może być...

P.S Zamieściłem ten post w tym temacie (nieco podobny problem) aby nie zakładać nowego  ,poczytałem trochę innych tematów i nie znalazłem ewentualnych odpowiedzi  :|

ga?nie w zakrętach (na LPG)
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 15, 2007, 17:26:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga
musisz wyregulowac na parowniku
jezeli nie da sie wyregulowac to prawdopodobnie juz membrany sa za twarde i trzeba zrobic regeneracje parownika
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.