Autor Wątek: zamiana 2,7 na 3.5  (Przeczytany 7223 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: zamiana 2,7 na 3.5
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 28, 2013, 19:45:48 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Gratulacje hehe.


nie prosciej by bylo bude e30 oblozyc blachami zewnetrznymi od PN ? wymiary zblizone ,roznice w rozstawie osi 6cm nie tak ciezko zniwelowac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: zamiana 2,7 na 3.5
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 28, 2013, 20:06:48 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Haha no to widze że ktoś tu ode mnie ściąga :P  Z tą różnicą że u mnie e36
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2013, 20:10:05 pm wysłana przez elltry »

Odp: zamiana 2,7 na 3.5
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 30, 2013, 23:23:05 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
elltry, tak z ciekawości, czemu klatka nie ma zastrzałów do kielichów ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: zamiana 2,7 na 3.5
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 02, 2013, 17:21:55 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Bo sztywność zapewniona jest przez profile zamknięte łączące ćwiartkę bmw z resztą poldka.
Dlatego dodatkowy zastrzał nie spowodowałby znacznego zwiększenia sztywności a tylko zwiększenie masy całkowitej.