Autor Wątek: Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +  (Przeczytany 4314 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« dnia: Styczeń 03, 2005, 16:44:57 pm »

Maciej_K

  • Gość
Witam,
Spaliła mi sie żarówka odpowiadaj?ca za pod?wietlenie tylnej tablicy rejstracyjnej. Problem w tym, że wiem jak sie za bardzo do niej dostac aby ja wymienić.  
Próbowałem podważyć plastikow? osłonę żarówki, ?rubokrętem, ale nie chciała ona odej?ć. Z obawy przed uszkodzeniem wolę tu zapytać być może juz to kto? wymienial i powie jak to zrobić .
Dzięki z góry za pomoc !

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 03, 2005, 16:53:05 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
nalezy odkrecic dwie srobki, ktore przytrzymuja ten szklany klosz.. srobki moga a raczej na pewno beda zapieczone wiec trzeba odkrecac porzadnym srubokretem aby gwintu nie obrobic..
ps. a instrukcji obslugi w komplecie do samochodu nie dawali?}
tam wszystko dokladnie jest opisane..
Pozdrawiam.
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 03, 2005, 17:00:28 pm »

Maciej_K

  • Gość
Co do instrukcji to niestety nie mam, gdyż nie jestem pierwszym wła?cicielem :(

Wracaj?c do wymiany żarówki...po odkręceniu ?rubek , trzeba ten koszyk wyci?gnać ? Czy po prostu wtedy się ten plastik otworzy ?
Dziękuję i pozdrawiam,

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 03, 2005, 17:08:15 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
ten klosz nalezy zdjac, wycignac..
Polecamy sie na przyszlosc!
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 03, 2005, 17:10:24 pm »

Maciej_K

  • Gość
Jeszcze raz dziękuję  :roll:

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 04, 2005, 11:11:01 am »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
jeżeli chodzi o plusa to tak jak kolega wyżej pisał , s? dwa wkręty które trzeba odkręcić , póżniej trochę pobawić się w wyci?gnięcie tego
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 04, 2005, 11:38:49 am »

Maciej_K

  • Gość
Panowie.....mam lepsze rozwi?zanie niż zabawa w odkręcanie ?rubek.   :!:  :!:  :!:

W PLUSACH  jest możliwo?ć wymiany żaróweczki poprzez sięgniecie ręk? za od tyłu zderzaka b?d? od spodu.  Ja tak zrobiłem i wymiana zajęła mi 15 minut ;)
Pozdrawiam i polecam wypróbowanie tego patentu.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 04, 2005, 11:51:07 am »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
Cytat: "Maciej_K"
Panowie.....mam lepsze rozwi?zanie niż zabawa w odkręcanie ?rubek.   :!:  :!:  :!:

W PLUSACH  jest możliwo?ć wymiany żaróweczki poprzez sięgniecie ręk? za od tyłu zderzaka b?d? od spodu.  Ja tak zrobiłem i wymiana zajęła mi 15 minut ;)
Pozdrawiam i polecam wypróbowanie tego patentu.


tez tak kiedys wymieniałem ,ale szybciej mi za drugim razem poszło odkręcenie i wymiana zarówki niz sciaganie od tyłu zderzaka , póżniej nie mogłem wqłozyc tego spowrotem
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 04, 2005, 14:31:01 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytuj (zaznaczone)
wymiana zajęła mi 15 minut

az tyle? lepiej srobki odkrecic, bo po co sie brudzic.. z reszta jak kto tam woli..  :roll:
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 04, 2005, 16:14:18 pm »

Maciej_K

  • Gość
Cytat: "Sterciu#1839"
tez tak kiedys wymieniałem ,ale szybciej mi za drugim razem poszło odkręcenie i wymiana zarówki niz sciaganie od tyłu zderzaka , póżniej nie mogłem wqłozyc tego spowrotem


Ale ja nie ?ci?gałem zderzaka, po prostu włożyłem pod niego rękę :)

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 06, 2005, 01:26:32 am »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
Cytat: "Maciej_K"
Cytat: "Sterciu#1839"
tez tak kiedys wymieniałem ,ale szybciej mi za drugim razem poszło odkręcenie i wymiana zarówki niz sciaganie od tyłu zderzaka , póżniej nie mogłem wqłozyc tego spowrotem


Ale ja nie ?ci?gałem zderzaka, po prostu włożyłem pod niego rękę :)


chodziło mi o wyci?ganie od tyłu zderzaka zarówki , a nie ?ci?ganie całego zderzaka  :mrgreen:
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 06, 2005, 13:32:23 pm »

kan

  • Gość
Chyba że ma się hak to jest problem.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 06, 2005, 13:40:21 pm »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
poco się brudzić jak moża wkręty wykręcić dwa i wychodzi cał? lampka ?
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 06, 2005, 15:49:23 pm »

Maciej_K

  • Gość
Cytat: "Sterciu#1839"
poco się brudzić jak moża wkręty wykręcić dwa i wychodzi cał? lampka ?


Tak pod warunkiem że ?ruby sie odkręc? a nie ukręc?. Ja próbowałem odkręcić szło to badzo ciężko i bałem sie urwać wkręt. Zeszt? z tego co czytałem bardzo czesto jest tak że te wkręty sie ukręcaj? wiec po do ryzykować zakup nowych wkrętów  :?:
Do tego trzeba jeszcze wzi??ć pod uwagę że aby je odkręcić trzeba mieć naprawdę dobry srubokręt gdyż w innym przypadku czeka nas wiertarka i rozwiercanie wyrobionej sruby. :(
Pozdrawiam,
Maciek

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 07, 2005, 12:54:22 pm »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
Cytat: "Maciej_K"
Cytat: "Sterciu#1839"
poco się brudzić jak moża wkręty wykręcić dwa i wychodzi cał? lampka ?


Tak pod warunkiem że ?ruby sie odkręc? a nie ukręc?. Ja próbowałem odkręcić szło to badzo ciężko i bałem sie urwać wkręt. Zeszt? z tego co czytałem bardzo czesto jest tak że te wkręty sie ukręcaj? wiec po do ryzykować zakup nowych wkrętów  :?:
Do tego trzeba jeszcze wzi??ć pod uwagę że aby je odkręcić trzeba mieć naprawdę dobry srubokręt gdyż w innym przypadku czeka nas wiertarka i rozwiercanie wyrobionej sruby. :(
Pozdrawiam,
Maciek


u mnie się lekko odkręcaj? wkręty , zawsze smaru na nie nawale troche i jest ok póżniej z odkręcenie , jak i wielu elementóe w moim poldku , kiedy? jak zmieniałem most na drugi który póżniej okazał się skrzywiony , pojechałem do warsztatu zeby go wyprostowali na przyrz?dach i jak zobaczyli ze wszystkie ?ruby mam zasmarowane smarem i to do?ć dużo tego smaru było, to mnie pochwalili , powiedzieli ze tak to kiedy? w "TOSIE" robili a teraz juz tak nikt nie robi (nikomu się nie chce a poza tym szkoda smaru  ;) ) , jak co? chce zrobić przy swoim poldku powiedzmy przy zawieszeniu (a kiedy? robiłem całe zawieszenie ) to bez problemów się odkręca wszystko
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 07, 2005, 15:21:54 pm »

Maciej_K

  • Gość
No widzisz, jeste? przezorny......ja niestety nie miałem posmarwanych i podejżewam że 90% użytkowników także nie ma. Co do smaru to także to robie ale głównie na szpilkach przy kołach i faktyucznie zdaje to egzamin.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 07, 2005, 15:31:49 pm »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
Ojciec mnie tego nauczył , zeby wszystkie ?ruby pózniej zasamrowywać to jak bedzie się chciało po jakim? czasie je odkręcic to nie bedzie najmniejszego problemu , w DF nawet te ?rubki z tyłu w lampach co s? klosze przykręcone nimi ,miałem w tych wgłębieniach zasamarowane i jak chciałem je odkręcić nie było problemu , a u kumpla we fiacie te same ?róbki zawsze były wyronione łębki tak ze niczym odkręcić się nie dało.
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Pod?wietlenie tablicy rejstracyjnej CARO +
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 07, 2005, 18:51:59 pm »

felga

  • Gość
Cytat: "Maciej_K"
Panowie.....mam lepsze rozwi?zanie niż zabawa w odkręcanie ?rubek.   :!:  :!:  :!:

W PLUSACH  jest możliwo?ć wymiany żaróweczki poprzez sięgniecie ręk? za od tyłu zderzaka b?d? od spodu.  Ja tak zrobiłem i wymiana zajęła mi 15 minut ;)
Pozdrawiam i polecam wypróbowanie tego patentu.


To jest dobry sposob jak sie srubki zjada, pozniej ciezko ruszyc a tak raz 2 i juz wymienione.

polonez caro
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 18, 2005, 20:27:56 pm »

ukash

  • Gość
Cytat: "Sterciu"
Cytat: "Maciej_K"
Cytat: "Sterciu#1839"
tez tak kiedys wymieniałem ,ale szybciej mi za drugim razem poszło odkręcenie i wymiana zarówki niz sciaganie od tyłu zderzaka , póżniej nie mogłem wqłozyc tego spowrotem


Ale ja nie ?ci?gałem zderzaka, po prostu włożyłem pod niego rękę :)


chodziło mi o wyci?ganie od tyłu zderzaka zarówki , a nie ?ci?ganie całego zderzaka  :mrgreen:


hej
mam problem z wymian? tylniego zderzaka w polonezie caro POMOCY!!!!!!

polonez caro
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 18, 2005, 20:43:47 pm »

ukash_fun

  • Gość
Cytat: "Sterciu"
Cytat: "Maciej_K"
Cytat: "Sterciu#1839"
tez tak kiedys wymieniałem ,ale szybciej mi za drugim razem poszło odkręcenie i wymiana zarówki niz sciaganie od tyłu zderzaka , póżniej nie mogłem wqłozyc tego spowrotem


Ale ja nie ?ci?gałem zderzaka, po prostu włożyłem pod niego rękę :)


chodziło mi o wyci?ganie od tyłu zderzaka zarówki , a nie ?ci?ganie całego zderzaka  :mrgreen:


hej
mam problem z wymian? tylniego zderzaka w polonezie caro POMOCY!!!!!!
:cry: