Autor Wątek: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie  (Przeczytany 3793 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« dnia: Maj 19, 2013, 22:09:56 pm »

Offline kocham125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 118
    • Polonez Bosch
Witam,
mam nastepujacy probelm z ww. alarmem w Atu Plusie:
Traci zasieg, rzadziej reaguje, wymiana bateryjki w pilocie nie dala skutku, drugiego pilota niestety nie posiadam. Co zrobic, aby odzyskac zasieg?
Czy ma ktos ewentualnie pojecie, jaki alarm konkretnie byl montowany(mysle ze SP2000, wnioskuje z pilota, porownalem w internecie.)

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 19, 2013, 22:30:13 pm »

Offline Piotr_T

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 954
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 C6
Spróbuj jeszcze raz wymienić na inną. Kiedyś kupiłem 3 na zapas i wszystkie były złe. Dopiero czwarta duracela była dobra.
Mialem taki alarm połączony z centralnym Chetach w poprzednim Plusie z 99 roku.
Caro Plus 1.6 GLI --> 1.4 GTI 74U - był
Caro Plus 1.4 GTI 23E - był ;(
Audi A6 C6 - tatusiowóz

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 19, 2013, 22:47:43 pm »

Offline kocham125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 118
    • Polonez Bosch
Bateria niby prawidlowo dziala, poniewaz dioda sie swieci przy naciskaniu.
Edit: (Co moze byc istotne ale wcale nie musi): Silowniki na poczatku w tylnich drzwiach przestaly dzialac po kolei, potem takze z strony paszaera, chociaz czasem tam zaskoczy.
« Ostatnia zmiana: Maj 19, 2013, 22:51:08 pm wysłana przez kocham125p »

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 19, 2013, 22:50:48 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
w kii też mi sie świeci, a dalej niż 5 metrów od samochodu centralny nie działa, na nowej baterii sięgał 20metrów
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 23, 2013, 22:56:18 pm »

Offline kocham125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 118
    • Polonez Bosch
Mam teraz inne pytanie, bo stwierdzilem, ze to chyba nie wina pilota tylko immobilisera. Wnioskuje tak, bo pilot daje sygnal, ktory widzi sie, jesli np. aparatem fotograficznym sie go sfotografowac(sam na poczatku nie wierzylem, ale jesli sie naswietli, to widzi sie ten sygnal).
Do rzeczy:
W tym Polonezie z 1997r. mam odciecie zaplonu oraz pompy paliwa, poniewaz ani to ani to nie robi zadnego dziweku, jesli pilotem nie odblokuje alarmu oraz immobilizer.
Pytania: Jak obejsc immobilizer oraz: Gdzie sie on kryje(przypuszczam ze pod deska rozdzielcza), jak to zrobic?

Jesli wybuduje immo oraz alarm(zamierzam wstawic tylko alarm, poniewaz mam nadzieje ze Poldkow juz nie kradna, szczegolnie jesli Poldek jest tylko 2 razy w roku w PL), powinien odpalic? Zaznaczam ze mam jeszcze kwadratowe klamki, wiec chyba jeden z pierwszych Atu+...

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 23, 2013, 23:38:26 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Bosch nie miał fabrycznego immobilisera. Chyba że masz jakiś dokładany, np. na tzw. "pestkę". Co do świecenia diody podczerwonej gdy się przyłoży ją do obiektywu i naciśnie guzik, to faktycznie jest to dobry sposób, ale ostatnio się na nim przejechałem. W TV przestał mi działać pilot, TV kompletnie nie reagował. Sprawdziłem diodę aparatem, świeciła. Obstawiłem więc - odbiornik podczerwieni w TV siadł. Ostatnio pożyczyłem pilota od kolegi, który ma identyczny TV - TV reagował na jego pilota. Więc diagnoza - jednak pilot jest zepsuty. Rozebrałem tego pilota, wykąpałem w spirytusie, złożyłem - zaczął normalnie działać.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 24, 2013, 17:21:00 pm »

Offline kocham125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 118
    • Polonez Bosch
Tez mi sie wydaje, ze dokladany, poniewaz mam jeszcze osobny kluczyk na drzwi. Wyprobuje to z tym spirytusem, dziwi mnie tez ta kombinacja immobilizera razem z alarmem "Python-Echo"-Ma to ktos(Wydaje mi sie jednak, ze jest to cos innego niz python sp2000(?)). Z pilotem i spirytusem chyba yprobuje, Najpierw musze odholowac auto zamontowac ten zasr... python i przylutowac znowu kabelki.

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 24, 2013, 20:56:01 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Od siebie dodam, że pomimo fabrycznego immobilisera, mam też odcięcie zapłonu poprzez alarm, którego niestety nie mogę używać, bo kiedyś ukradziono mi komplet kluczyków z jedynym pilotem od alarmu i kluczykiem od syreny, wyłączającym alarm na amen. No i na szczęście miałem wyłączony alarm kluczykiem, i tak jeżdżę do dziś z nieczynnym alarmem, ale do sedna. Jak znalazłem centralkę alarmu pod deską i wypiąłem z niej kostkę z kablami, po przekręceniu kluczyka w stacyjce nic się nie działo - odcięcie. Spróbuj znaleźć u siebie centralkę, może po kabelkach dojdziesz do kabli stacyjki - u mnie odcięcie jest przy stacyjce. Wtedy mógłbyś sobie zrobić tak, jak było fabrycznie i alarm nie miałby funkcji immobilisera.
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 24, 2013, 22:14:49 pm »

Offline kocham125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 118
    • Polonez Bosch
A jak z odcieciem pompy paliwa?

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 24, 2013, 22:42:45 pm »

Offline Szyna

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 879
  • Płeć: Mężczyzna
    • Lanos HB 1.5 16V
Analogicznie

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 25, 2013, 00:03:55 am »

Offline kocham125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 118
    • Polonez Bosch
Znaczy sie, co konkretnie trzeba zrobic zeby pompa pracowala(tak troche konkretniej dla laika)?

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 25, 2013, 03:34:20 am »

Offline Szyna

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 879
  • Płeć: Mężczyzna
    • Lanos HB 1.5 16V
no po nitce do kłębka, musisz zobaczyć, w którym miejscu pompa paliwa jest odcinana przez alarm i odciąć alarm, a pompę podłączyć fabrycznie.

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 28, 2013, 09:55:36 am »

Offline kocham125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 118
    • Polonez Bosch
Napisze, jak zaczniemy dzialac, narazie niestety malo czasu(studiujemy w Niemczech). Wczoraj dzwonilem do goscia, od ktorego mamy Poloneza, powiedzial ze alarm kryje sie nie pod kokpitem co w razie awarii jest napewno przydatniejsze . Jednak powiedzial ze alarm i immobilizer jest od jakiegos producenta z Lodzi, kojarzy moze cos ktos jaka firma to mogla byc?(Irytujace bo syrena pod maska jest z Warszawy, a pilot wyglada jak od Pythona wlasnie.)

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 28, 2013, 18:38:38 pm »

Offline Piotr_T

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 954
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 C6
Centralka alarmu jest za dywanikiem przy lewej nodze.
Caro Plus 1.6 GLI --> 1.4 GTI 74U - był
Caro Plus 1.4 GTI 23E - był ;(
Audi A6 C6 - tatusiowóz

Odp: Problem z alarmem Python SP 2000(?) w Atu Plusie
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 04, 2013, 17:51:12 pm »

Offline kocham125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 118
    • Polonez Bosch
Problemem okazal sie...pilot :D Troche podczyscilem plytki stykajace sie z baterie i mam wyszszy zasieg niz przy kupnie :D