Autor Wątek: JAK MASZ PROBLEMY Z WOLNYMI OBROTAMI PRZY WTRYSKU ZAJRZYJ TU  (Przeczytany 5502 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JAK MASZ PROBLEMY Z WOLNYMI OBROTAMI PRZY WTRYSKU ZAJRZYJ TU
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 06, 2005, 14:02:15 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Bezpieczniki s? podł?czone do: modułu zapłonowego, przekaznika pompy paliwa, komputera i gniazda diagnostycznego, wtryskiwacza. Czujnik temp. w kolektorze ma 2 przewody. Spróbujcie moze rezebrac urz?dzenie wtryskowe wyczyscic kanał obiegowy odmy- u mnie był prawie cały zalepiony syfem i wymienic uszczelki, jak maj? swój wiek to mog? juz puszczac, kosztuj? nieduzo, u mnie poprawiło to troche sytuacje jak na razie. To zawieszanie obrotów o którym piszecie, przez cztery lata zdarzyło mi sie moze ze trzy razy :shock:  i myslałem  wtedy ze to linka od gazu sie zacina, ale nie wiem dlaczego się tak dzieje.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

JAK MASZ PROBLEMY Z WOLNYMI OBROTAMI PRZY WTRYSKU ZAJRZYJ TU
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 23, 2006, 22:56:36 pm »

polonezatu

  • Gość
Mam pytanko czy pasuje instalacjia gazowa od Poloneza 96r z jedno punktowym wtryskiem firmyABIMEX  do poloneza z jedno punktowym ftryskiem firmy bosch.Chodzi mi głównie o podł?czenie przy ftrysku :D  :D  :D

JAK MASZ PROBLEMY Z WOLNYMI OBROTAMI PRZY WTRYSKU ZAJRZYJ TU
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 24, 2006, 13:56:37 pm »

kowal

  • Gość
ftryksu ?!!? wtrysku :!:
Jest roznica bo bosh potrzebuje emulatora wtryskiwacza a abimex nei

JAK MASZ PROBLEMY Z WOLNYMI OBROTAMI PRZY WTRYSKU ZAJRZYJ TU
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 24, 2006, 18:29:43 pm »

Zenek

  • Gość
Zauważyli?cie że te falowania obrotów pojawiły się przy spadku temperatury.
Ja mam to samo od dwóch lat.
Na pocieszenie powiem wam że te objawy ustępuj? jak zrobi się ciepło .
Co jest przyczyn? nie wiem my?lałem że zabrudzona przepustnica czy silnik krokowy,ale którz to wie.
Wniosek niska temp.ma bezpo?redni wpływ na te objawy.

JAK MASZ PROBLEMY Z WOLNYMI OBROTAMI PRZY WTRYSKU ZAJRZYJ TU
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 02, 2006, 23:53:23 pm »

ajk#1212

  • Gość
Cytat: "adankan"
U mnie sprawa ma sie inaczej jak jest zimny silnik to znaczy rano jak go odpalam to ma 1000 a jak sie zagrzeje i ma te 50 stopni to obroty wzrastaj? na 1500-2500 i co dziwne nawet ja sie już nagrzeje w moim przypadku nazywam nagrzaniem jest 70 sopni bo rzadko nabiera więcej jadac np. 100km/h i wrzuce luz to mam 2000 obrotów i te obroty trzymaj? sie do zatrzymania samochodu. Wymieniłem już silnik krokowy i czujnik temp. kolektora ssacego i teraz już całkiem zgłupiełem nadmieniam ze autko mi dużo pali na gazie ok 15 -16 L w mie?cie zaznaczam ze bylem regulowac gaz ale to nic nie zmieniło i co zrobić z takim fantem watpie zeby mi cos dalo czyszczenie styków przeka?nka. Może ktos ma jakis pomysł co zrobić z takim fantem Pozdrawiam

Miałem ten sam problem,najgorzej było latem .Gor?co ,?wiatło czerwone a on wyje 2000 lub 2500 obroty.Byłem u wielu magików ,resetowali mi komputerek odłanczaj?c klemy na 15 min.Regulowano przy LPG.Aż trafiłem na m?drego go?cia ,wymienił mi parownik i mam piekne obroty.

JAK MASZ PROBLEMY Z WOLNYMI OBROTAMI PRZY WTRYSKU ZAJRZYJ TU
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 08, 2006, 18:29:58 pm »

jankiel

  • Gość
panowie jest jeszcze pomysł zeby wyczy?cić piny komputera , po czyszczeniu przekaznika nie wiele dalo tzn-kilka dni, a teraz jak byly takie mrozy zaparłem sie i doszedlem do tego ze kable ktore  s? podł?czone do kompa nie kontaktuja i ja zrobilem to tak kilkadziesiat razy wyciagnołem kazda wtyczke to znaczy jedna z dwoch bo sa dwie to kazda z nich wyciagalem i wkladalem pomoglo-UWIERZCIE!!!! okupiłem to porz?dnym przemarznięciem ale  naprawiłem --jestem z siebie dumny!!!  a nikt nie potrafil mi pomóc wymieniłem wszystko co sie dało i bylo dalej tak jak było a wystarczylo piny w kompie wyczyscic i wtyczke do niego.
pozdrowienia dla wszystkich!!!! maJˇCYCH KLOPOTY Z OBROTAMI

JAK MASZ PROBLEMY Z WOLNYMI OBROTAMI PRZY WTRYSKU ZAJRZYJ TU
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 20, 2006, 12:25:42 pm »

Michal

  • Gość
Męczę się z tym problemem od tygodnia, mianowicie :
 obroty silnika na biegu jałowym ( V=0) czasami wynosz? 2000, niezależnie od temperatury silnika. Pomaga zgaszenie i odpalenie silnika.
  Wyczy?ciłem wtrysk, silnik krokowy, sprawdziłem poł?czenia z czujnikami, reset komputera 3 razy.
Problem ten pojawia się losowo, komp dostaje jaki? bł?d i ustala prędkosć silnika na 2000 obr/min. Lampka CE nie sygnalizuje wtedy żadnej usterki. Dlaczego pomaga zgaszenie i ponowne odpalenie silnika ?