wsadzony mam altek z alfy 156 100A, spadek na stopie i kierunkach nadal występuje do tego stopnia że przy wciśniętym stopie i załączonym kierunku przygasają zegary. napięcie na zaciskach akumulatora stałe, nie ma spadku przy tym alternatorze. winna jest instalacja i koniec zbyt małe przekroje, zbyt duża liczba odbiorników w jednym obwodzie, zbyt dużo punktów zasilania z jednego obwodu.
należało by zrobić z 5 obwodów głównych i by to śmigało
1 na zasilanie pompy i układu sterowania praca silnika łącznie z kompem
2 na światła drogowe, mijania , postojowe, wraz z kierunkowskazami
3 na szyba tylna, lusterka, el szyby , klima
4 na stop wraz z wstecznym
5 na pierdoły typu klakson, radio, oświetlenie wnętrza, wiatraki chłodnicy, wycieraczki
wszystkie puścić bezpośrednio z zacisku + akumulatora rozbijając dalej na bezpieczniki i w końcu na odbiorniki
jak bym miał robić wiązkę w aucie to bym w ten sposób ją rozwiązał.