Autor Wątek: Rozmieszczenie sekwencji Rover.  (Przeczytany 10038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 06, 2013, 20:46:57 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
To może mało ważne ale to będzie chodzić przy połsekwencji. Zostało to tylko ustawić bo już wszystko założone. Okaże się w praniu jak będzie.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 06, 2013, 23:40:29 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Wtryski taurus, parownik KME silver
taurus to podruba matrixa ,chyba xj ,wiec jak na matrixa to wolne ,ale ogolnie to nawet szybkie,
silver z zapasem bedzie ,wiec ogolnie ten zestaw bedzie calkiem niezly
To może mało ważne ale to będzie chodzić przy połsekwencji.
jezeli polsekwencja ECU ,to jedynie w parownik mniej kopie ,a jezeli "polsekwencja" w stagu ,to i tak jedyny motyw ,ktory zmusi do dzialania valteki,
wlasciwe dla valtekow powinno byc mnozenie 4x czasow ,wle wtedy mzoe byc spory problem z szarpaniem silnikiem na wolnych obrotach,
przy mnozeniu 2x bedziesz mial sporo roboty z ustawieniami
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 07, 2013, 11:32:29 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Z ustawieniami będę się bawił do skutku mam swój interfejs to coś się wytworzy :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 19, 2014, 11:38:20 am »

Offline Kleofas

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 428
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldoford 2.0 SLE & reszta gruzów
Witam, odkopuję.
Zbieram się do montażu gazociągu w moim poswapowcu. Widzę że sporo osób ma tu doświadczenia z sekwencją w k16 więc mam do was parę pytań żeby nie wyważać otwartych drzwi.

1. Podłączenie parownika do ukl chłodzenia. Generalnie sieć mówi równolegle do nagrzewnicy natomiast PTK głosi w szereg z nagrzewnicą lub w szereg z całym małym obiegiem przed termostatem. Kto ma rację? Dodam że mam plusa, ale będzie kiedyś zaworek nagrzewnicy sterowany elektrycznie. Pasowalaby mi opcja koło termostatu ale czy to nie działa czasem tak, że ciecz wychodzi z głowicy i przechodzi przez nagrzewnicę, rurkę i dopiero idzie do termostatu? Konkretnie zastanawiam się czy parownik nie opóźni reakcji termostatu, która moim zdaniem już jest dość długa.

2. Wkrętki. Przydały by się jakieś fotki, jak macie to rozwiązane. Tam zdaje się mamy takie nadlewy koło wtryskiwaczy PB, może by je wykorzystać?

Jest jeszcze parę pytań, ale nie wszystko na raz.  :]

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 19, 2014, 12:23:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie wiem po co ci zaworek na nagrzewnicy ,ale jezeli go zamontujesz to nie mozesz dac parownika szeregowo,
polaczenie szeregowe jest pewniejsze i kieuje caly strumien przez oba odbiorniki ciepla - zyskuje na tym nagrzewnica i parownik,
oczywiscie w szereg musisz polaczyc parownik o malych oporach przeplywu ,czyli np. KME Silver lub Tur ,a nie bardzo nadaje sie do tego (bez przerobek wlasnych) np. Palacar KR4
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 20, 2014, 08:40:32 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Konkretnie zastanawiam się czy parownik nie opóźni reakcji termostatu, która moim zdaniem już jest dość długa.
A woda idzie u Ciebie przez tą metalową rurkę koło bloku? jak ją wywalisz, to zobaczysz, jak dobrze wszystko zaczyna działać. Dołożenie parownika niewiele zmienia. Dalej w szeregu bez rurki jest lepiej niż seria.
Zaworek, jeśli już koniecznie chcesz takowy dać, to założysz sobie 3 drożny przed nagrzewnicą.

z wkrętkami wiele się nie wymyśli, obok wtryskiwacza pod podobnym kątem ładnie się mieści i dobrze jest, jak lubisz się męczyć to pod wtryskiwaczem, ale duża precyzja wymagana.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 20, 2014, 09:34:48 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wkrętki obok wtryskiwaczy to oczywiste ale z której strony zależy od tego jakie wtryskiwacze gazowe planujesz zastosować. Ja mam np. Matrixa i tam potrzeba sprowadzić wszystkie wężyki praktycznie w jeden punkt. Dlatego mam węże 20cm mimo że listwa jest wciśnięta między kolektor a głowicę. Najlepiej jest zapodać wtryskiwacze pojedyncze wtedy jest najwięcej miejsca na operowanie wężami i można zrobić bardzo krótkie połączenia.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 20, 2014, 18:48:45 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 723
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Najlepiej jest zapodać wtryskiwacze pojedyncze wtedy jest najwięcej miejsca na operowanie wężami i można zrobić bardzo krótkie połączenia.
Mam tak zrobione, reakcja na pedał gazu jest natychmiastowa. Wężyki mają po 3-4 cm

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 23, 2014, 16:06:57 pm »

Offline Kleofas

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 428
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldoford 2.0 SLE & reszta gruzów
Z pojedynczymi wtryskami w sumie dobry pomysł. Co do podłączenia parownika na razie wygrywa opcja trójniki na wężach nagrzewnicy. Będzie źle to pewnie wyleci rurka i coś pozmieniam.

Pytanie co do doboru elementów. Wstępnie po przewertowaniu forum widzę że nie warto oszczędzać na wtryskach. Nie polecacie też popularnych reduktorów alaska.

http://www.phjacus.pl/AC-STAG-4-Q-BOX-Silver-Hana-H2001-montaz-pojedynczy-KME-200KM-p1763.html

Coś takiego dałoby radę? Hana to raczej dobra półka z tego co wiem.
Reduktor jaki? Naród poleca Zavoli ZetaN.
Ekektronika STAG czy KME?

Założenia to zmieścic się w 1k PLN ze wszystkim (butla i zawory sa), po drugie żeby zestaw obrobił też 1.8 w przyszłości.

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 23, 2014, 16:18:15 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli zestaw ma obskakiwac 1.8 to proponuje Baracude (wydajnosc reguluje sie dyszami jak w nowych hanach złotych),
zavoli Zeta N ,Silvera ,TURa ,ACr01 przy czym najtanszy jest Zeta N ,a osobiscie to bym chyba TURa wybral
sterownik : stagi sa drogi i nic ciekawego nie wnosza ,Nevo tez nie najtansze , ciekawy jest LPGtech ,ale w zupelnosci wystarczy agisM210 ,ktory to jest najtanszym dostepnym detalicznie sterownikiem ,ale bynajmniej nie jest najgorszy (jak dla mnie lepszy od staga 4)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 27, 2014, 15:47:16 pm »

Offline Speedy Polonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro minus 1.4 GLI 16V
Czy droższe od Agisa M210 sterowniki typu LPGtech czy Optima mają na osprzęcie Poldorovera jakąś przewagę nad Agisem? Czy nie zastanawiać się i brać M210?

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 27, 2014, 15:57:22 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
szczerze mowiac ,to nie zakladalem LPGtecha jeszcze ,ale na innych silnikach widzialem jak dziala (z podpietym laptopem ofkoz) i moge wysunac teze ,ze nic szczegolnego nie ma ,co by pomoglo lepiej wystroic instalke w K16
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 22, 2014, 10:31:50 am »

Offline Kleofas

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 428
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldoford 2.0 SLE & reszta gruzów
www.drypa.pl/produkt5582_WTRYSKI_AGIS_-_AGIS_M210_-__-_6.Wtrysk_Agis_M210__Zavoli_N_Hana_2001_4x1.html

Wybór chyba padnie na ten zestaw

Pytanie czy wybrac wtryski Czarne czy Czerwone?
Powtorze ze mam 1.4 ale planuję 1.8. Skłaniam sie do czarnych. Oba są na granicy wg tabelki.

Odp: Rozmieszczenie sekwencji Rover.
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 22, 2014, 12:41:22 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
hana ostatnio podupadla na wydajnosci ,wiec bierz zielone i mozna zastosowac dysze, bo Zeta ma maly zakres regulacji cis.
baracuda jest w tej samej cenie jak hana z kroccem ,wiec zapytaj,czy nie zamienia ci w zestawie hany na baracude bez doplaty
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.