Powitać i ugościć. Jestem na etapie kończenia pewnego spontanicznego projektu, gdzie bohaterem jest Polonez Atu w wersji Plus. Samochód nabyłem drogą czystego przypadku. W sumie od zawsze chciałem mieć w swoim garażu jakąś tylnonapędówkę (e46 330i bądź 200SX S14a) ale zawsze, corocznie wypadało to "coś" co nie pozwalało mi zrealizować planu.
Pewnego wieczora, na GG napisał do mnie kolega: "stary, mój dziadek sprzedaje swojego Poloneza..." Krótka wymiana zdań, konsultacja z żoną i następnego dnia siedziałem w samochodzie w drodze do Włocławka. W ocieplonym garażu, pod 2 kocami stało to cacko: Polonez Atu Plus 1.6GLI z 2002r. Przebieg: 72.000km, stan techniczny: wręcz perfekcyjny, blacha: idealna, lakier: w stanie mizernym (jak to po dziadku, potem przyznał się że auto mył tylko... LUDWIKIEM, bo zmywał zawsze wszystko :kox: ) Ustaliliśmy cenę na 3200,- PLN i tym sposobem rozpocząłem w swoim życiu pewien etap z którego jestem dziś dumny.
Napiszę po krótce co jest na pokładzie
- 1.8 16V z MG TF pracujący również na kompie z tegoż auta. Do tego ostre wałki, kolektor wydechowy rurowy, większe wtryski. Piec znany części userów- siedział w malinowym Atu Przema.
- Całe nadwozie zostało polakierowane od podstaw oraz zakonserwowane Wurthem i Noxudolem.
- Porządnie wytłumione matami SilentCoat oraz pianką GMS. Do tego sensowne audio Tonsila (sub zrobiony na zamówienie pod bagażnik Atu przez Tonsila, 2 wzmacniacze Tonsil, system przedni Tonsil Speed1700 w panelach, tweetery w słupkach, tył głośniki 2-way Tonsil)
- Całe nowe zawieszenie (wszystko nówka)
- Felgi 16'' z nowymi oponami Dunlop SportMax
- Zawieszenie poszerzone.
- El. szyby.
- Lusterka elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane, szkło sferyczne i przyciemniane)
W razie zainteresowania tematem, będę kontynuował i uzupełnię o zdjęcia/filmiki.
POZDR>>>