Autor Wątek: Instalacja I gen. zrobienie II gen.  (Przeczytany 2193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Instalacja I gen. zrobienie II gen.
« dnia: Sierpień 27, 2013, 21:00:02 pm »

Offline liku025

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Plus 1.6GLI BOSCH
Posiadam taki sterownik pod maską http://img15.tablica.pl/images_tablicapl/72268725_2_644x461_sterownik-sondy-lambda-stag-l-zdjecia.jpg i na wężu tylko zawór regulacyjny na "śrube" czy dało by rade podpiąć  silniczek krokowy pod ten sterownik, żeby po prostu on kontrolował skład mieszanki ? nie mam pojęcia czy od początku była śruba czy wcześniej może był silniczek krokowy i ktoś go wywalił ze względu na padniętą sondę czy coś. Operacje chce wykonać ze względu na wysokie spalanie kiepską dynamikę i nie zbyt  ładną prace silnika. Pacjent: Atu + Bosch

Odp: Instalacja I gen. zrobienie II gen.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 28, 2013, 00:07:01 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ten sterownik slabo kontroluje mieszanke ,a jego strojenie wymaga gruntownej wiedzy z zakresu dzialania I i II gen,
sterownik jest gen I i 1/2 i jest rownie komicznym produktem jak "Naga bron",
jezeli masz do niego krokowca ze sruba to mozesz sie pobawic w strojenie ,ale jezeli mialbys kupowac takiego specjalnego krokowca to sobie daruj,
sterownik,ktory nadaje sie do sterowania to minimum stag XL
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Instalacja I gen. zrobienie II gen.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 28, 2013, 22:14:17 pm »

Offline liku025

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 100
  • Płeć: Mężczyzna
    • Plus 1.6GLI BOSCH
jutro może będę miał Sterownik i krokowiec z II generacji, też od poldzia na boschu, czy dało by rade zostawić ten  przełącznik benzyna/gaz który już posiadam ?  i czy dużo jest  zabawy z przerzuceniem innego sterownika  ?

Odp: Instalacja I gen. zrobienie II gen.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 28, 2013, 22:17:49 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3011
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Najlepiej, zanim go wymontujesz obejrzyj dokładnie wszystkie połączenia jakie są w "dawcy" zanotuj, zrób zdjęcia i dokładnie tak samo podepnij u siebie.

A co to będzie za sterownik?
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Instalacja I gen. zrobienie II gen.
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 28, 2013, 23:01:25 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jutro może będę miał Sterownik i krokowiec z II generacji, też od poldzia na boschu, czy dało by rade zostawić ten  przełącznik benzyna/gaz który już posiadam ?  i czy dużo jest  zabawy z przerzuceniem innego sterownika  ?
szklana kula mi sie popsula
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.