Autor Wątek: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM  (Przeczytany 35175 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 13, 2013, 14:20:37 pm »

Offline kamzo

  • drifter
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 160
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro 1.6 16v '95r.
klepie jak sieczkarnia
Silnik przy pierwszym odpaleniu po dłuższym czasie zawsze będzie klepał, zanim się szklanki napełnią.
FWD jest dla kobiet!!! ;) ROVER POWER :)  http://www.facebook.com/PolonezDriftMachineProject

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 13, 2013, 16:32:02 pm »

Arek83

  • Gość
Nie znam się ale jak dla mnie to to mniej klepie:

http://www.youtube.com/watch?v=iuoCwfX8_c4

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 13, 2013, 16:51:26 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Nie znam się
nawet nie wiesz jak bardzo.  <ściana>
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 13, 2013, 21:17:28 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Nie znam się
nawet nie wiesz jak bardzo.  <ściana>
<lol> dobre <lol>
Dzisiaj byliśmy pod fabryką :) Autko chodzi bardzo ładnie :) już nie mogę się doczekać kiedy się dotrze ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 13, 2013, 21:17:41 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nic dziwnego, że klepie skoro szklanki były składane na pusto. Po za tym VVC zawsze delikatnie cyka i tak musi być.
A silniczek na żywo chodzi cichutko. :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 13, 2013, 22:02:05 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Ciszej niż mój/Wasz?  :-) Obejrzał bym kiedyś tego fiaciora z moim sercem.

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 13, 2013, 22:38:20 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nieco ciszej. Cóż, młynki mają trochę mniejszy przebieg. :)

Sprawa do ogarnięcia np. na początku przyszłego sezonu. :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 30, 2013, 20:45:46 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Tak się dziś VVC sprawowało ;p
Trzeci bieg od 50 do końca ;p
http://youtu.be/3Oc30vXVjq8
A tutaj jak się na zabawie skończyła czwórka ;p
http://youtu.be/BpJqkHALlck

Alternator szlak trafił :/ ale to się wymieni ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 30, 2013, 20:57:43 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Łooo kurde  :d Toż to rakieta  ;p Ale skrzynie rozwaliłeś ... ? Szkoda trochę . Skrzynia była seryjna ?

PS. Jak tam naprawisz co poczeba to mógłbyś nagrać 0-100 ? Coś czuję ,że 8 sekund jak najbardziej byłoby realne .
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2013, 20:59:28 pm wysłana przez Bartek GSi »

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 30, 2013, 21:03:42 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
To miało być 0-100 tylko pierwsze 5 sekund zbierał się, żeby skleić koła z asfaltem ;p
Musi być sucho bo dzisiaj inaczej się nie dało ;p
Powinno być koło 8 sekund :) może uda się mniej :)
A w skrzyni synchro dla 4go biegu zniknęło. A piątkę zmieliłem już wcześniej :D więc na obecną chwilę to jest trzybiegowa seryjna skrzynia ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 30, 2013, 21:12:49 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
No dzisiaj to się fajnie jeździło  :d Ja swoim GSi  na dwójce zamieliłem i to niechcący  <okok> Ale coś mi zaczęło dzisiaj szumieć z tyłu nie wiem może piasta albo salonowe opony bo mają 15 lat   ;)

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 30, 2013, 21:18:40 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A tutaj jak się na zabawie skończyła czwórka
http://youtu.be/BpJqkHALlck
Ciesz się, że nie przekręciłeś silnika, bo u mnie sie taka akcja skończyła pogiętymi 12 zaworami... Ale jak to z filmami bywa, nie odzwierciedlaja tego co jest naprawdę i jak tak patrzę na filmik to wcale nie wygląda jak by to miał być 160KM :P gdzieś są filmiki takiego fioletowego VVC i jak oglądałem tamte przyspieszenia, to wydawały się dużo lepsze :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 30, 2013, 21:23:07 pm »

Offline Potega92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 442
  • Płeć: Mężczyzna
muszę kiedyś przyjechać i przewieziesz mnie bo na filmie  nie wydaje się to jakoś super szybko jak na 160km :P
Jest:
Yaris d4d 2009r
Polonez Caro 1996 1.6 ROVER

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 30, 2013, 21:46:26 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Hmm. Faktycznie masz farta, że to nie skończyło się spotkaniem tłoków z zaworami :P.
A co do przyspieszenia to coś mu dolega, bo w porównaniu do 1.8 16V Przema na 3,9 to jest gorzej.

https://picasaweb.google.com/117490381414864581624/11Kwietnia201302?authkey=Gv1sRgCNWVr-GF4KrjnQE#5871628162345088146
Kant na piątym biegu.

Fiat VVC na ITB majkiego na 4,3 ma ok. 7~7,1s do 100km/h.
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2013, 21:53:56 pm wysłana przez Multec »
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 30, 2013, 21:53:47 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
muszę kiedyś przyjechać i przewieziesz mnie bo na filmie  nie wydaje się to jakoś super szybko jak na 160km :P
No właśnie musisz ;p
Trzeba wywalić gumę pod filtrem i zdjąć blachy z kata to dźwięk będzie lepszy :)
Ciesz się, że nie przekręciłeś silnika, bo u mnie sie taka akcja skończyła pogiętymi 12 zaworami...
On się musi wychować bo teraz to raczej będzie tak dostawał na co dzień :) Okres docierania się już zakończył.
Ale jak to z filmami bywa, nie odzwierciedlaja tego co jest naprawdę
No niestety :(

Ogólnie to most jest zdecydowanie za krótki jak do tego silnika :/ na dniach wpada dłuższy :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 30, 2013, 21:55:39 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
3,9 czy 4,1?  ;p
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 30, 2013, 21:58:54 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
A co do przyspieszenia to coś mu dolega,
Właśnie nie wiem czy największym problemem nie był dziś brak prądu ;p
Bo autko lało z rozje**nym altkiem i w momencie nagrywania tych filmików napięcie było koło 10V więc możliwe.
Jak dojechałem do Przema to powiedział, że możliwe że iskra już słaba była :/
3,9 czy 4,1?  ;p
jest 4,3 będzie 3,9 szpera
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 30, 2013, 22:36:25 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
A w skrzyni synchro dla 4go biegu zniknęło. A piątkę zmieliłem już wcześniej :D więc na obecną chwilę to jest trzybiegowa seryjna skrzynia
troche pojezdziles automatem i juz zapomniales jak biegi zmieniac ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 30, 2013, 23:36:15 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
autko lało z rozje**nym altkiem i w momencie nagrywania tych filmików napięcie było koło 10V więc możliwe.
Jak dojechałem do Przema to powiedział, że możliwe że iskra już słaba była
Iskra - iskrą, to jedno, a jak pompie paliwa wydajność siada przy takim spadku, skoro nominalną osiąga przy 12-14 woltach... A ciśnienie paliwa ma tu, jak wszyscy wiemy, znaczną rolę.

PS:
Ciekaw jestem ile czasu będzie szukał kontaktu z ziemią przy ruszaniu na moście z elektro-szperą :] (i WCALE nie to żebym sie przypominał, czy coś :d ) Lepiej jakieś słusznej szerokości oponki szykuj na tył! :P
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: FSO Polonez Caro 96` Rover 1.4 16V => 1.8 16V VVC 160KM
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 01, 2013, 09:24:57 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
troche pojezdziles automatem i juz zapomniales jak biegi zmieniac ?
A no widzisz ;p
i WCALE nie to żebym sie przypominał, czy coś :d
Pamiętam :)
Lepiej jakieś słusznej szerokości oponki szykuj na tył!
Mam 15tki na 195 więc powinny jakoś sklejać ;p aczkolwiek nie widać ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`