Autor Wątek: Przeróbka plusa na minusa  (Przeczytany 6054 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Przeróbka plusa na minusa
« dnia: Październik 29, 2013, 17:19:02 pm »

Offline marian.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 418
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSi 2001r.
Witam. Przerabiał już ktoś Poloneza Plusa na zwykłe Caro? Tzn. chodzi mi tylko o wymianę zderzaków, przedniego noska i atrapy i odblasku z tyłu. Ma ktoś fotografie takiego czegoś?

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 29, 2013, 17:25:06 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
A co tu za fotografie potrzebne? Jak się to wymieni to auto wygląda jak caro i tyle...
Z tyłu samo zdjęcie spoilera i blendy nic nie da ponieważ w klapie zostaną dziury po tych elementach a tak to wszystko pasuje

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 29, 2013, 17:29:23 pm »

Offline marian.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 418
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSi 2001r.
Fotografie by się przydały, bo wg. mnie caro w kolorze plusa i z plusowymi klamkami wyglądałoby dosyć egzotycznie :-)

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 29, 2013, 17:32:17 pm »

Offline Kleofas

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 428
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldoford 2.0 SLE & reszta gruzów
Klamki zmienić.

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 29, 2013, 17:35:14 pm »

Offline marian.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 418
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSi 2001r.
Ale klamki z plusa są fajne.

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 29, 2013, 17:51:56 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
no to zostaw, dla mnie to sobie możesz i chromowane założyć, wszystko pasuje zamiennie w każdym modelu poloneza...
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 29, 2013, 19:06:00 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
no to zostaw, dla mnie to sobie możesz i chromowane założyć, wszystko pasuje zamiennie w każdym modelu poloneza...


nie przesadzaj......
żeby zmienić klamki okrągłe z plusa na minusa to musisz dać zamki z minusa...........
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 29, 2013, 19:11:29 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ale klamki z plusa są fajne.
Ale tylko do pierwszej zimy ;)... Sam urwałem taką jedną. O uszkodzeniu klamki starego typu nie słyszałem...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 29, 2013, 19:15:24 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
No patrz, mój poprzedni i obecny mimo użytkowania w zimę jakoś klamki miał/ma całe. A najlepszym przykładem jest SeBy GSi, które ma ponad 250tyś bez żadnych taryf ulgowych w zimę i klamki wszystkie fabryczne. No ale jak u kogoś zamki chodzą jak zanurzone w piachu to nic dziwnego, że się klamki urywają.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 29, 2013, 21:07:09 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
No patrz, mój poprzedni i obecny mimo użytkowania w zimę jakoś klamki miał/ma całe. A najlepszym przykładem jest SeBy GSi, które ma ponad 250tyś bez żadnych taryf ulgowych w zimę i klamki wszystkie fabryczne. No ale jak u kogoś zamki chodzą jak zanurzone w piachu to nic dziwnego, że się klamki urywają.

A Ty znów swoje. Jest "milion" postów o badziewnych klamkach w plusie, które się łamią z racji swojej delikatnej budowy. Nie zmienisz tego. Klamka powinna być wytrzymała i dać możliwość otwarcia drzwi w każdym przypadku: przymarznięte drzwi, zaklinowane po wypadku itd. Plusowa klamka ma małe szanse zagwarantować powyższe. Sam mam dwa plusy z badziewnymi klamkami i w każdym przynajmniej jedna była wymieniana. O uszkodzonym starym typie klamki jeszcze nie słyszałem.

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 29, 2013, 21:17:21 pm »

Offline Grzesiek

  • elektryk wysokich napięć
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSO Podlasie
    • Caro R4 Turbo EMU Black 500+
    • 12.09 Performance

Kiedyś miałem więcej zdjęć na serwerze.
Ogólnie wyglądem nie będzie się bardzo różnić od cywilnego caro, oprócz lakieru, choć caro w przeróżnych metalikach również było.
Wymieniasz to co napisałeś i masz caro.
banned napisał: spędziłem tyle a tyle dni, budując coś co działało źle, ale za to mogłem się pochwalić na forum
>>500.6KM/562.7Nm https://youtu.be/pUEHL-NOYAI
Polonez R4T 100-200km/h w 5,5s
1/4 ET: 12.384s@195.12 km/h 13,192s @189,8km/h 13,015s @177,4km/h
Polonez? Tylko w Turbo.

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 29, 2013, 21:56:39 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
I tak trzeba malować, więc nie ma sensu zakrywać tych otworów. Kupić drugą klapę i gotowe, nosek tak samo jak chce się stary.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 30, 2013, 08:36:41 am »

Offline Szyna

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 879
  • Płeć: Mężczyzna
    • Lanos HB 1.5 16V
wszystko pasuje zamiennie w każdym modelu poloneza...
Ja jakoś u siebie nie dałem rady wpasować klamki chromowanej w miejsce plusowej, cięgno rozkręcone na maksa było za krótkie, a cięgno z plusowej nie pasowało do chromu.

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 30, 2013, 16:04:53 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Ja jakoś u siebie nie dałem rady wpasować klamki chromowanej w miejsce plusowej, cięgno rozkręcone na maksa było za krótkie, a cięgno z plusowej nie pasowało do chromu.

bo się wymienia cały zestaw a nie poszczególne elementy.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 30, 2013, 16:09:17 pm »

Offline Szyna

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 879
  • Płeć: Mężczyzna
    • Lanos HB 1.5 16V
bo się wymienia cały zestaw a nie poszczególne elementy.
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem... Jedyne czego nie miałem z tamtej klamki to zamek drzwi, który jak sądzę jest taki sam.

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 30, 2013, 16:37:46 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4125
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
I tak trzeba malować, więc nie ma sensu zakrywać tych otworów. Kupić drugą klapę i gotowe, nosek tak samo jak chce się stary.
Równie dobrze można kupić taką "blendę" dedykowaną do "minusa". :)

A co do klamek to u mnie w GSI są zamontowane zwyczajne i pasowały bez żadnych przeróbek. Dodam jeszcze, że wszystkie oryginalne były popękane, a w jednej wyrwały się śruby mocujące i odeszła od blachy.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 30, 2013, 19:35:00 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Równie dobrze można kupić taką "blendę" dedykowaną do "minusa". :)
Ale otwory są nie tylko pod blendą a również pod spojlerem którego nie ma w minusie :)

Odp: Przeróbka plusa na minusa
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 30, 2013, 23:51:35 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
A co tu za fotografie potrzebne? Jak się to wymieni to auto wygląda jak caro i tyle...
Z tyłu samo zdjęcie spoilera i blendy nic nie da ponieważ w klapie zostaną dziury po tych elementach a tak to wszystko pasuje

Jak zdejmiesz blende to lampy beda wystawac, trzeba by jeszcze lampy tylne dac od Caro - zreszta i tak wygladaja inaczej.