Autor Wątek: Kolejny SWAP w SMP  (Przeczytany 8069 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 24, 2005, 09:09:39 am »

Janek#1612

  • Gość
Bardzo duże stężenie id?cego bokiem poloneza?

SerU gratulire pomysłu i realizacji. Szanuj panewki  ;)

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 28, 2005, 20:16:39 pm »

Gifter

  • Gość
Seru co dalej :D zrobiles auto po zlotcie????? :D

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 29, 2005, 00:36:15 am »

SerU#408

  • Gość
Na chwilę obecn? samochód mogę uznać za zrobiony :mrgreen:

Wczoraj i dzi? wymieniałem uszczelkę pod głowic? bo to ona okazała się winn? przedmuchów do układu chłodzenia, permanentnie zamarzaj?cego parownika i gejzerów w zbiorniku wyrównawczym. Poza tym poprawiony jest już układ wydechowy, który przyjemnie sobie pomrukuje i daje o sobie znać przy wyższych prędko?ciach obrotowych. Z drugiej strony CAŁE SZCZĘ|CIE, że wydymało t? uszczelkę, bo po zdjęciu paska rozrz?du okazało się, że miał już serdecznie do?ć i naprawdę niewiele brakowało do jego zerwania (fotki paska postaram się tu jutro wrzucić). Także nie ma tego złego... :D

W najbliższych planach jest po pierwsze założenie obrotomierza bo bez niego ciężko się je?dzi 2.0 na mo?cie 4.1, ustawienie zapłonu (dzi? ustawili?my z Mroziem na oko na około 15-17 stopni ale jest to jeszcze troszkę za mało :mrgreen:-łapie lekkiego muła przy dodawaniu gazu).

Generalnie samochód ci?gnie jak oszalały (Mroziu dzi? sam się zdziwił narowisto?ci? silnika podczas dodawania gazu), przy wrzucaniu 3 biegu na prostej zarzucił tyłem także o czym? to ?wiadczy (fakt, że asfalt był mokry ale i ja nie wrzucałem tej trójki jako? specjalnie ostro). Na razie boję się go przemęczać ze względu na now? uszczelkę pod głowic?-nie mam zamiaru jej za tydzień znów wymieniać. Poczekam te 1000 km i dokręcę na 100 Nm i powinno być git :mrgreen: (obecnie jest na 93 Nm a fabryka zaleca 85).

I znów tradycyjnie dziękuję w tym miejscu Mroziowi za dzisiejsz? pomoc w składaniu tego całego bałaganu do kupy i naci?gnięcie paska rozrz?du :mrgreen:

Wszelkie nowo?ci zwi?zane z moim samochodem będę tu zamieszczał-taka mała kronika :mrgreen:

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 29, 2005, 02:06:31 am »

Mrozek#83

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Mroziu dzi? sam się zdziwił narowisto?ci? silnika podczas dodawania gazu

Jak tym mozna do jasnej ciasnej jeżdzić ???  ;)  Byle mu?niecie pedału przyspieszenia i silnik dostaje szału  :roll:

11. Szanuj panewki swoje  :P :mrgreen:

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 29, 2005, 10:30:39 am »

Piotrek_

  • Gość
A ?rubki masz nowe, że na 100 chcesz doci?gać?  ;)

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 29, 2005, 12:09:41 pm »

Gifter

  • Gość
może kupił ;)

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 29, 2005, 12:36:23 pm »

SerU#408

  • Gość
|rubki s? stare i rzeczywi?cie nie wygl?daj? najlepiej ale cóż...To już ich 5 przykręcanie za mojej kadnecji. Znak krzyża przed złapaniem się za klucz i heja :mrgreen: Wczoraj poskutkowało. Czasem warto pomodlić się przy robieniu fury :mrgreen:

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 29, 2005, 12:41:49 pm »

Gifter

  • Gość
niom ja nie moge tego powiedziec o tescie z c++ znowu zawaliłem :(  :cry:

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 29, 2005, 13:15:46 pm »

Piotrek_

  • Gość
Cytat: "SerU#408"
|rubki s? stare i rzeczywi?cie nie wygl?daj? najlepiej ale cóż...To już ich 5 przykręcanie za mojej kadnecji. Znak krzyża przed złapaniem się za klucz i heja :mrgreen: Wczoraj poskutkowało. Czasem warto pomodlić się przy robieniu fury :mrgreen:


Tego pamietnego popoludnia tez tak zrobilem i sam wiesz jak sie skonczylo :mrgreen: Na urlop pojechałem z dziewiecioma ?rubami w głowicy :roll: Dobra, już nie krakam :P

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 29, 2005, 13:53:46 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
Mi sie urwał? wiekowa ?ruba przy dokręcaniu 90 Nm. Uważaj.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 29, 2005, 15:41:50 pm »

SerU#408

  • Gość
Poniżej fotki jak to w chwili obecnej wygląda :mrgreen:





Poprawiony wydech



I obiecana fotka paska rozrządu, któremu niewiele brakowało do narobienia bałaganu w silniku.



 :roll:

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 29, 2005, 16:26:20 pm »

Gifter

  • Gość
ale czyściutko :D Serku normalnie niesamowicie czysto ;) jak tak caly czas bedziesz dbał to autko bedzie gites :D

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 29, 2005, 16:29:22 pm »

SerU#408

  • Gość
No z czystością akurat to może być problem i to nie bynajmniej przez jakieś wycieki-to mi mam nadzieję nie grozi ale przez ogromną dziurę która jest pod spodem-brak jakiejkolwiek osłony przed brudem i syfem nie wspominając już o tym, że nie mam żadnej osłony miski olejowej (widać to na pierwszej fotce) :twisted: Coś trzeba będzie z tym zrobić... :roll: :mrgreen:

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 29, 2005, 17:26:00 pm »

Gifter

  • Gość
ale ten pasek to masarka :)

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 29, 2005, 17:36:45 pm »

SerU#408

  • Gość
Masakra to by była jakby się zerwał :mrgreen:  :roll:

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 29, 2005, 18:38:50 pm »

Gifter

  • Gość
no tesh :)

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 29, 2005, 23:07:57 pm »

Mrozek#83

  • Gość
Cytat: "OLO#35"
Mi sie urwał? wiekowa ?ruba przy dokręcaniu 90 Nm. Uważaj.

No - my?my dokręcili na 93 Nm. Tylko dlatego, że SerU nie splanował głowicy, bo... tam już nie co za bardzo planować  :roll: Wszzelkie granice tego co fabryka by dopuszczała już zostały dawno przekroczone. Do?ć wspomnieć - ten silnik za cholerę nie będzie pracował na fabrycznie ustawionym zapłonie wykosz?cym 10 st. k?ta wyprzedzenia. 15-17... mało  :eek: tzn. juz "gada" jako tako ale jeszcze nie ci?gnie jak powinien... dopiero gdzies przy 20  stopniach :shock:  zaczyna się prawdziwa jazda tym konkretnym egzemplarzem 2.0. Ja tego nawet nie próbuję zrozumieć - tak po prostu jest, bo ten typ tak ma  :mrgreen: .

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 30, 2005, 10:16:36 am »

Gifter

  • Gość
mnie ciekawi tylko żywotno?ć tego silniczka...

Kolejny SWAP w SMP
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 12, 2005, 18:47:25 pm »

SerU#408

  • Gość
Wyci?gam temat bo dzis się o mało nie zabiłem  :twisted:

Zaliczyłem piękny drift przy prędko?ci 120 km/h na łuku drogi między Długołęk? a Bykowem (E8). Kurdelebele-ciężko było ale go wyprowadziłem z niespodziewanego po?lizgu. Jaki? czub postanowił zmienić pas tuz przed moim nosem i się zaczęło-hamulec-złapał tył-ucieczka tyłu w prawo (i to sporo-jakie? 30-35 stopni) natychmiastowa kontra, tył na lewo (całe szczę?cie minimalnie bo inaczej wlan?łbym tyłem w barierkę i by było po jabłkach), debil przede mn? się zorientował co narobił i uciekł na prawe pobocze, znów kontra i wyprowadzenie samochodu. Były to ułamki sekund ale cała walka z samochodem trwała jakie? 100-150 metrów. Całe szczę?cie, że był mały ruch i droga miała 2 pasy w jedn? stronę-inaczej wyleciałbym przez kretyna z drogi. I wyszystko przy prędko?ci 120 km/h...

Wnioski: za mocny silnik do tego samochodu na te warunki (mokro) i za w?skie oponki. Całe szczę?cie, że dałem radę go wyprowadzić bo by był  :cry: jakbym go rozwalił.

Poza tym od SWAPA zrobiłem juz ponad 1,5 ty? km i jest git :D Samochodzik pięknie ci?gnie, silniczek pracuje idealnie równo, zamkn?ł licznik (choć od tego wyczynu most już wyje niemiłosiernie i więcej tego nie będę robił), hamuje skręca itd  :roll:

Pali różnie-raz zrobiłem 190 km na 21 litrach ale ostatnio co? więcej łyka (około 15/100). Fakt, że spokojnie to ja nie jeżdżę-gdzie mogę tam drifcik :mrgreen: no i zima ostatnio była ostra  :twisted:

Generalnie 101% zadowolenia  :roll:

Mam pytanko dot. tego projektu - hamulce?
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 13, 2005, 11:55:44 am »

kawitus

  • Gość
Silnik został zmieniony a co zrobiono z układem hamulcowym, jakie zmiany? Czy tarcze s? standardowe?