Autor Wątek: Tylni most truck 9.41  (Przeczytany 5852 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Tylni most truck 9.41
« dnia: Listopad 17, 2013, 16:11:41 pm »

Offline romoo

  • Mod samochodowy
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 111
  • Elektrocars - elektronika samochodowa
    • ------------
    • http://www.romoo.republika.pl
Mam pytanie do tych co mają w roverku ten most , jak  się sprawia odpychanie i hamowanie na dużych szczękach plusowych.
Oraz jak zamontować ''psie kośći'' i czy wogóle są potrzebne.
Modyfikacje i naprawy prądu w sprzęcie jeżdżącym.

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 17, 2013, 17:05:17 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Przy motorze 1.4 odpycha się dużo lepiej, nie dusi się tak jak na 4.3 (zwłaszcza przy zmianie 1-2) Także polecam operację :)
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 17, 2013, 20:00:07 pm »

Offline romoo

  • Mod samochodowy
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 111
  • Elektrocars - elektronika samochodowa
    • ------------
    • http://www.romoo.republika.pl
Tylko trzeba resor od spodu mostu dać bo z góry nie podejdzie chyba?
Modyfikacje i naprawy prądu w sprzęcie jeżdżącym.

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 17, 2013, 20:08:05 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
przekładasz samo przełożenie-wkład mostu,a nie cały most...

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 17, 2013, 20:45:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Tylko trzeba resor od spodu mostu dać bo z góry nie podejdzie chyba?
mozesz dac od gory,to bedziesz mial SUVa ,jak sobie przod podniesiesz  :-),
i nie 9.41 tylko 4.55  - wystarczy podzielic 41/9
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 17, 2013, 20:56:47 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
przekładasz samo przełożenie-wkład mostu,a nie cały most...


i będzie wycie....
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 18, 2013, 10:41:52 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
i będzie wycie....
Nie gorsze jak z fabryki. Kiedyś składałem 4,55 na zestawie zajechanych kół z trucka i wyło "jak seria". Ale fakt dynamika wzrosła tyle że I biegu prawie nie było a jazda w trasie mocno męcząca...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 21, 2013, 21:55:39 pm »

Offline romoo

  • Mod samochodowy
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 111
  • Elektrocars - elektronika samochodowa
    • ------------
    • http://www.romoo.republika.pl
Rozkreając tylny dekielek mostu   doszedłem do wniosku że jak zardzewieje to ta rdza idzie z olejem w łożyska któe się rozsypuja i wyją.
Olej u mnie był koloru rdzy.
A jedyne co było zardzewiałe to właśnie dekiel.

Może pokusze sie o zmiane wsadu.
Modyfikacje i naprawy prądu w sprzęcie jeżdżącym.

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 24, 2013, 10:01:22 am »

Offline pkpintercity

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 232
    • poldorover 1,4 16V
jezeli juz mowa o przelozeniach itp. powiedzicie mi koledzy , czy duza jest roznica miedzy mostem 4,3 a 3,9 bo ja mam u siebie roverka , ale swapa wczesniej mialem 1.6 gli i troche mecza mnie za dlugie przelozenia

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 24, 2013, 12:04:22 pm »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
Zależy gdzie/jak jeździsz. Moim zdaniem 3,9 na trasę jest lepszą opcją, bo masz niższe obroty przy danej prędkości. Ale jeśli auto ma jeździć po mieście czy na wolniejszych dróżkach "w koło komina" to 4,3 byłby lepszy. Jeśli ma ciągnąć przyczepę itp. - także 4,3.

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 24, 2013, 15:10:47 pm »

piciek

  • Gość
Ja mam u siebie 3.9 i nie narzekam na dynamike, 4.3 bylby dla mnie za krotki, przy seryjnych 13" z trakcja są problemy. Na lato mam kola o wiekszym promieniu od serii i wg mnie jest OK. Po miescie swobodnie na 4 biegu mozna jezdzic przy 50km/h. Tyle, zeu mnie jest 1.6, ktory ma sporo wiecej NM na dole w porownaniu z 1.4.

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 24, 2013, 21:33:39 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
A czy przełożenie 4.55 do roverka 1.4 na 17stkach bedzie sobie radziło . Bo raczej na takiech felach strace troche na przyspieszeniu.

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 24, 2013, 22:02:29 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
Powinno być oke, przy 15 na 4.3 jest jak dla mnie idealnie. Wiec na 17 i pewnie szersze niż 7j to 4.55 powinno być opcją jak najbardziej dobra
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 24, 2013, 23:08:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
A czy przełożenie 4.55 do roverka 1.4 na 17stkach bedzie sobie radziło . Bo raczej na takiech felach strace troche na przyspieszeniu.

jakie felgi i jakie opony ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 24, 2013, 23:28:57 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
17stki 8 i 9 cali opony 185/40 i 205/40

Odp: Tylni most truck 9.41
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 24, 2013, 23:56:48 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli chodzi o srednice tylnych to bedzie prawidlowa ,bo taka jak seryjna 165/80/13 czyli tez 185/65/14 ,195/55/15 ,
stracisz jedynie na masie bezwladnosci zbyt szerokich felg i oporach toczenia szerokiej opony (dodatkow nieprawidlowo naciagnietej ,wiec nie pracujacej tak jak trzeba)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.