Autor Wątek: Dokładanie pióra resoru (tył)  (Przeczytany 11038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Dokładanie pióra resoru (tył)
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 13, 2014, 15:17:49 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Połowa przyczepek typu SAM w Polsce lata na resorach z PNa więc zainteresowanie jest i będzie jeszcze jakiś czas...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Dokładanie pióra resoru (tył)
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 13, 2014, 16:12:39 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
lata na resorach z PNa

Widywałem nawet całe mosty z resorami w takich przyczepkach, a niedaleko mnie jeździ nawet paka Trucka przerobiona na przyczepkę... :D

Odp: Dokładanie pióra resoru (tył)
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 08, 2014, 21:24:15 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Skorzystam z tematu.
Miało by sens założenie resorów trzy-piórowych wcześniej sklepanych? Chciałbym trochę wzmocnić tylne zawieszenie ponieważ ostatnio jeżdżę z kompletem osób i bagażem - niestety wtedy auto siada. Spodziewam się że po założeniu dodatkowego pióra na pusto  zrobi się koza, a tego chciałbym uniknąć. I tu ma pytanie czy sklepanie takich resorów nie pozbawi ich sztywności pod obciążeniem?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Dokładanie pióra resoru (tył)
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 08, 2014, 23:56:24 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
dziś na spocie był taki temat, padło rozwiązanie takie jak wsadzenie najkrótszego pióra bardziej płaskiego, tak aby pracowało tylko przy obiciążeniu :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Dokładanie pióra resoru (tył)
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 09, 2014, 00:29:07 am »

Offline Thomson#1976

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 581
Ja mam takie założone i auto stoi normalnie.


Odp: Dokładanie pióra resoru (tył)
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 24, 2014, 23:18:44 pm »

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 745
    • FSO 1500
Ja chcę opuścić tył około 50mm i też się zastanawiam jak to złożyć by było trochę twardziej ,za twardo też nie dobrze bo przy ostrym wejściu w zakręt , twardy tył mocno dociska przód auta,chyba najlepszym rozwiązaniem było by złożyć na dwóch piórach ,tylko dłuższe te drugie wsadzić, jak sądzicie? :)

Odp: Dokładanie pióra resoru (tył)
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 25, 2014, 08:21:06 am »

Offline czarnieski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8K16
Ostatnio też miałem problem z resorem i też zastanawiam się nad trzema piórami. Auto to atu plus tylko czy trzy pióra np: z combi nie pogorszą prowadzenia auta? A ile było piór w caro minus?
A to ta awaria:

Odp: Dokładanie pióra resoru (tył)
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 25, 2014, 08:30:37 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Chcesz prowadzenia, a nie podskakiwania, to załóż dobre amortyzatory, a zostaw 2 pióra
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Dokładanie pióra resoru (tył)
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 25, 2014, 08:37:54 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Chcesz prowadzenia, a nie podskakiwania, to załóż dobre amortyzatory, a zostaw 2 pióra
Co oferujesz do Atu czy do Plusów ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+