Autor Wątek: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady  (Przeczytany 11899 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1647
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #100 dnia: Październik 28, 2016, 21:14:07 pm »
Z racji, iż jestem w posiadaniu sporej ilości odpadów blachy powlekanej 0,5 mm, postanowiłem chwilę się pobawić.
Obok - uszczelniacz - nie pamiętam już, do czego dedykowany, idealnie natomiast pasujący średnicą na końcówkę polonezowskiego
Niestety, okazał się nieco za gruby, a mała średnica zewnętrzna wymagałaby i tak zastosowania dodatkowego elementu. Nie chciało mi się kombinować, więc poprzestałem na blasze...


Odsadzenie od mostu...


Jak to w przypadku robótek ręcznych - wyszło nieidealnie - jest ósemka, co widać zresztą na powyższym foto; no i pewnie również lekkie bicie. Będzie to działać jak należy - dobrze osłoni?

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11427
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #101 dnia: Październik 28, 2016, 21:16:45 pm »
lepsza taka oslona niz żadna
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline anabol

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
    • sebastian
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #102 dnia: Styczeń 10, 2017, 18:39:05 pm »
Ktoś regenerował most lub kupował od gościa z Częstochowy? moj most dość mocno wyje i to nie przy jeżdzie tyko zwalnianiu na bieu (głośno) lub na luzie (ciszej) i zastnawiam się nad kupnem po regeneracji jednak nie wiem czy to dobry pomysł bo wydać tysiaka na most to nie mało. Mam na mysli o człowieka z tego linku:

http://allegro.pl/naprawa-mostow-polonez-caro-atu-truck-fiat125p-i6669601514.html#thumb/1

Offline daniel22

  • Zasiłek z MOPS-u
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1626
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #103 dnia: Styczeń 11, 2017, 00:01:58 am »
Interesujące, 200zł za naprawę, ciekawi mnie, jaka cena części i jakość wykonania...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2017, 00:11:04 am wysłana przez daniel22 »
Użytkownik pontonów KONGER

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #104 dnia: Styczeń 11, 2017, 10:15:39 am »
200zl to cena za samą robociznę. Kompleksowa naprawa mostu bez półosi to 900zł. Osobiście nie naprawiałem tam, natomiast jeździłem Polonezem z mostem który był robiony u tego jegomościa. Rok czasu po naprawie przy silniku Rover 1.6 16V i cały czas cisza jak makiem zasiał. Zastanawia mnie tylko, dlaczego ten pan każe napełniać mosty olejem 85W140.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1647
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 11, 2017, 12:56:31 pm »
Prawdopodobnie ta cisza to również kwestia oleju...

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3389
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był Caro Plus VVC160 / E46 325Ci M Sport
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 11, 2017, 13:49:07 pm »
Ja wlewam olej 85W140, bo ta przekładnia jest jaka jest, ale spektakularnych efektów nie ma, więc raczej nie.

Offline daniel22

  • Zasiłek z MOPS-u
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1626
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 12, 2017, 12:59:36 pm »
Napisałem i dostałem taką odpowiedź, myślę, że się nie obrazi, jak wkleję część treści listu:

Cytuj (zaznaczone)
Cena całej naprawy mostu bez półosi napędowych 800zł (bez przesyłki)z półosiami 1100zł.W moście jest zmieniana przekładnia,mechanizm, różnicowy,łożyzka wałka atakującego(cbk094/093)łożyska mechanizmu różnicowego cbk187 2sztuki.podkładki regulacyjne, 5szt.uszczelniacz,uszczelka.Jeżeli dochodzą półosie taki wychodzi koszt regeneracji z robocizną,bez przesyłki.
Użytkownik pontonów KONGER

Offline Marek94

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 157
  • Płeć: Mężczyzna
    • C+ i inne
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 28, 2017, 21:23:50 pm »
Miałem wziąć most od tego pana tyle że akurat mi potrzebny wywczas nie był na stanie przez co zamówiłem u gościa pod Wrocławiem za te same pieniądze ale to co przyszło .... Podobno nie ocenia się książki po okładce ale pochwy jak i cała obudowa jedna korozja zapryskana konserwacja dość grubo ale ok tym się nie jeździ a nie 
aż tak zżarte żeby stwarzało niebezpieczeństwo sobie myślę.Przełożyłem i huk dwa razy gorszy niż na moim dzwonie do typa a ten z ryjem że coś sobie ubzdurałem,że te mosty tak mają co ja sobie wyobrażam skoro mój mniej wyje to poco szukam sobie h.. do dupy itp,tyle dobrze że oddał kasę.bez przesyłki czyli 100 zł a most miał odebrać jakiś jego kolega nie zrobił tego do dziś ja śmigam dalej na swoim ale czuje że dogorywa dlatego planuje zakup u tego pana z Częstochowy bo przez tel człowiek  kulturalny a nie jak tamten cham.
Myślałem żeby sam coś składać na mim ale nie mam przyrządów a nieraz jadę 500 km w jedną stronie i dalej i nie che żeby most chrupną przez moją oszczędność,chyba że dziadek złoży coś z tamtego co wył.
Dlatego też jestem ciekawy opinii na temat mostów od tego pana
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2017, 21:26:12 pm wysłana przez Marek94 »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Kompletna regeneracja tylniego mostu proszę o porady
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 29, 2017, 13:23:55 pm »
Ja właśnie jestem po regeneracji 4.3 w Częstochowie. I jest bardzo OK.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.