0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Cytat: KGB w Styczeń 14, 2014, 21:50:10 pmnie chcesz tlokow 86mm ,zeby zrobic 2.1cdm za bardzo sie pospieszyles z tymi nowkami do DOHC Pospieszyłem się, bo mogłem wziąć bardziej garbate :D
nie chcesz tlokow 86mm ,zeby zrobic 2.1cdm za bardzo sie pospieszyles z tymi nowkami do DOHC
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
Czyli wstawiałeś zawory 43.5mm ? Dużo płaciłeś za wstawienie większych gniazd ?
to na ktory szlif w koncu ida cylindry ?
Pracowałem u Ceglińskiego, też tam sobie robiłem przejście z 41.8 na 43.5mm. Tym samym jestem prawie pewien kto robi ten silnik, bo gadałem z kolegami którzy tam pracowali i pytali czy to moje ewentualnie ktoś ode mnie
W jaką moc celujecie ?Panewki wałka pośredniego gdzie kupowaliście ? To oryginał czy zamiennik ?
Wszędzie wkoło tylko groclin, gleba i odcinkaNareszcie coś innego, miło oglądać porządną robotę,
Dzięki. Choć uważam, że jest kilka projektów grubszych od mojego i bardziej pracochłonnych.
Tych swapów na ciekawe silniki Rovera to niemalże można policzyć na palcach jednej ręki.
Myślałem, że planujecie ok.200KM skoro pakujecie spiek
Myślałem, że planujecie ok.200KM skoro pakujecie spiek Przy okazji, wiesz może coś więcej o tych wałkach z Rewaru ? Wznios, czasy otwarcia, zamknięcia ?
to by nie pakował 8v, poprawiony dohc, to lubie! powodzenia
ale tyle roboty i pieniedzy w to wkladasz,ze nie mniej niz 140KM powinno byc