Autor Wątek: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.  (Przeczytany 28404 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 14, 2014, 22:04:43 pm »

Offline bing17

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
Czyli wstawiałeś zawory 43.5mm ? Dużo płaciłeś za wstawienie większych gniazd ?

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 14, 2014, 22:12:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie chcesz tlokow 86mm ,zeby zrobic 2.1cdm ;>
za bardzo sie pospieszyles z tymi nowkami do DOHC ;p
Pospieszyłem się, bo mogłem wziąć bardziej garbate :D
to na ktory szlif w koncu ida cylindry ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 15, 2014, 09:10:42 am »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Czyli wstawiałeś zawory 43.5mm ? Dużo płaciłeś za wstawienie większych gniazd ?
Tak jak piszesz 43,5mm. Za zrobienie głowicy zapłaciłem 1 000zł, jak dobrze pamiętam.
Głowica była robiona u Ceglińskiego - www.ceglinski.pl/zaklad/historia.htm

to na ktory szlif w koncu ida cylindry ?
Na drugi.

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 15, 2014, 21:16:46 pm »

Offline bing17

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
Pracowałem u Ceglińskiego, też tam sobie robiłem przejście z 41.8 na 43.5mm. Tym samym jestem prawie pewien kto robi ten silnik, bo gadałem z kolegami którzy tam pracowali i pytali czy to moje ewentualnie ktoś ode mnie :)

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 15, 2014, 21:19:04 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Pracowałem u Ceglińskiego, też tam sobie robiłem przejście z 41.8 na 43.5mm. Tym samym jestem prawie pewien kto robi ten silnik, bo gadałem z kolegami którzy tam pracowali i pytali czy to moje ewentualnie ktoś ode mnie :)
:)

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 19, 2014, 19:02:48 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Tarcza sprzęgła została zastąpiona zrobiona na zamówienie u Radzikowskiego tarczą spiekową razem z zregenerowanym zaciskiem. Przy okazji odelżono i wyważono koło zamachowe.
Stara tarcza z racji zbyt małej ilości nitów nienadawała się do spieka.
Koszt: 750zł





Wał korbowy, wykonane łezki olejowe, wyczyszczone kanały olejowe oraz szlif (II). Ostatecznie wszystko wyważony razem z kołem zamachowym i dociskiem.
Koszt 550zł.
 

Do tego nowe panweki główne i korbowodowe i orginalne panewki wałka pośredniego:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2014, 01:19:46 am wysłana przez sikorak »

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 19, 2014, 19:17:35 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
jaki koszt jest takiej przeróbki sprzęgła?
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 22, 2014, 01:19:04 am »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Tłoczki od 1.8 na drugi nadwymiar 84.4
Koszt: 1200zł

 
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2014, 01:21:54 am wysłana przez sikorak »

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 22, 2014, 19:57:42 pm »

Offline bing17

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
W jaką moc celujecie ?
Panewki wałka pośredniego gdzie kupowaliście ? To oryginał czy zamiennik ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2014, 22:58:23 pm wysłana przez bing17 »

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 22, 2014, 21:33:38 pm »

Offline bred

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 221
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez fiat syrena tarpan

Wszędzie wkoło tylko groclin, gleba i odcinka
Nareszcie coś innego, miło oglądać porządną robotę,

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 22, 2014, 23:51:38 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
W jaką moc celujecie ?
Panewki wałka pośredniego gdzie kupowaliście ? To oryginał czy zamiennik ?
Z mocą trudno powiedzieć i czy uda się to wystroić na standardowym kompie. Hamownia wszystko zweryfikuje.
A panewki oryginał, zdobyty tu na forum :D Podziękowania dla kolegi: piotrek72.

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 22, 2014, 23:54:07 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Wszędzie wkoło tylko groclin, gleba i odcinka
Nareszcie coś innego, miło oglądać porządną robotę,
Dzięki. Choć uważam,  że jest kilka projektów  grubszych od mojego i bardziej  pracochłonnych.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2014, 01:03:56 am wysłana przez sikorak »

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 23, 2014, 07:30:40 am »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)

Dzięki. Choć uważam,  że jest kilka projektów  grubszych od mojego i bardziej  pracochłonnych.

ale stanowią ułamek wszystkich swapów, teraz to wrzucić groki i rovera pod maske i mamy tuning :D
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 23, 2014, 15:26:25 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Tych swapów na ciekawe silniki Rovera to niemalże można policzyć na palcach jednej ręki.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 23, 2014, 15:35:20 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Tych swapów na ciekawe silniki Rovera to niemalże można policzyć na palcach jednej ręki.
to to ja wiem, ale powiedziałem na czym polega tuning wg niektórych na tym forum ;)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 23, 2014, 17:15:54 pm »

Offline bing17

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
Myślałem, że planujecie ok.200KM skoro pakujecie spiek :)
Przy okazji, wiesz może coś więcej o tych wałkach z Rewaru ? Wznios, czasy otwarcia, zamknięcia ?

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 23, 2014, 17:24:26 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Myślałem, że planujecie ok.200KM skoro pakujecie spiek
to by nie pakował 8v, poprawiony dohc, to lubie! powodzenia ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 23, 2014, 17:53:34 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Myślałem, że planujecie ok.200KM skoro pakujecie spiek :)
Przy okazji, wiesz może coś więcej o tych wałkach z Rewaru ? Wznios, czasy otwarcia, zamknięcia ?
Czasy nie były zmierzone a wznios jak dobrze pamiętam to 10,5. Właśnie zastanawiam się czy gdzieś zapisałem te informacje.
Spiek jest bo ma być sportowy charakter samochodu. Nie wykluczam, że jak się nie sprawdzi to wleci cywilna tarcza.

to by nie pakował 8v, poprawiony dohc, to lubie! powodzenia
Dokładnie o taki efekt mi chodzi.

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 24, 2014, 13:45:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale tyle roboty i pieniedzy w to wkladasz,ze nie mniej niz 140KM powinno byc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 2000 DOHC. Work in progress.
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 24, 2014, 19:27:12 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
ale tyle roboty i pieniedzy w to wkladasz,ze nie mniej niz 140KM powinno byc
Pewnie można to jakoś wyliczyć.
Ja patrzyłem na Crofta ale nie chcę się napalać a później rozczarować. Nie jeden już pisał, że będzie xxx a wychodziła seria :(