Autor Wątek: BOSCH 0 280 130 023  (Przeczytany 2516 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BOSCH 0 280 130 023
« dnia: Grudzień 31, 2013, 01:16:45 am »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
Jak w temacie - poszukuję dokładnych wartości tego czujnika. Nowy jest praktycznie niedostępny, w zamienniku ponoć można podmienić na końcówkę 026. Może ktoś rozgryzał już ten temat?

Odp: BOSCH 0 280 130 023
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 31, 2013, 06:37:20 am »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2013, 06:42:53 am wysłana przez MichalSW »
Pomóżmy Jackowi!

Odp: BOSCH 0 280 130 023
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 31, 2013, 12:59:48 pm »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
Faktem jest, ze potrzebuje tego do poloneza ale nie do serii ;p 2.0 DOHC by FIAT :) Ten czujnik siedzi na trójniku wody (kominek).

Odp: BOSCH 0 280 130 023
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 31, 2013, 16:59:34 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13948
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
daj spokój, wkrec byle jaki termistor o zblizonej charakterystyce,
w tym wyrobie wtryskopodobnym to i tak nic nie zmieni ,bo glowne skrzypce gra przeplywka
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: BOSCH 0 280 130 023
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 31, 2013, 21:14:46 pm »

Offline Roofi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • Psuj ...
    • Był C+ 2000r 2.0 i.E.
jacek1234567890 - proszę grzecznie ... nie śmieć w temacie skoro taka wypowiedź nic nie wnosi...

Z tym wkręceniem czegoś podobnego tez nie jest kolorowo. Mam teraz wkręcony jakiś od ałdzi czujnik - niby to pracuje ale, na zimnym motorze tak sobie pali. Z tego co się dowiedziałem to ten czujnik wnosi swoje do ssania i składu mieszanki. Chcę wsadzić to co być powinno.


Odp: BOSCH 0 280 130 023
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 02, 2014, 09:04:18 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Tak z partyzanta robiąc to zacznij od zmierzenia obecnego czujnika przy zimnym silniku. jest teraz ok. zera stopni to będzie dobry punkt odniesienia do wykresu zawartego w PDFie powyżej. Tak na oko patrząc to twój pierwotny czujnik powinien mieć 5 albo 7 kiloomów (skala logarytmiczna więc trudniej oszacować). Jeśli ten co masz ma mniej to wepnij szeregowo z nim jakiś potencjometr liniowy z 1 kiloom i na zimnym silniku zwiększaj nastawy potencjometru obserwując pracę silnika. jak się poprawi na zimnym to zobacz jak będzie potem zachowywał się na ciepłym. Może doraźnie do czasu zdobycia właściwego wystarczy jakiś rezystor w szeregu z czujnikiem.

Inna sprawa że masz u siebie dodatkowy wtryskiwacz rozruchowy. Warto by mu się przyjrzeć i jego czujnikowi też.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: BOSCH 0 280 130 023
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 02, 2014, 15:33:23 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13948
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Z tym wkręceniem czegoś podobnego tez nie jest kolorowo. Mam teraz wkręcony jakiś od ałdzi czujnik - niby to pracuje ale, na zimnym motorze tak sobie pali. Z tego co się dowiedziałem to ten czujnik wnosi swoje do ssania i składu mieszanki.
na schemacie widze dodatkowy wtryskiwacz od ssania zalaczany termostatem,wiec ten czujnik za ssanie nie odpowiada
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.