Autor Wątek: Czy da się przerobić halogeny Zelmot stojące (metalowe) na wersję podwieszaną???  (Przeczytany 3497 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Witam. Pytanie może dość kontrowersyjne ale czy da radę metalowe halogeny Zelmot ( chromowane produkcja lata 80), wersję stojąca przerobić  na wersję wiszącą, która jest mocowana np. pod zderzakiem??? mowa oczywiście o prostokątnych halogenach.
chodzi mi głownie jakiś przeszczep mocowań do budowy coś w tym stylu. Działał ktoś coś takiego czy raczej temat nie do zrealizowania??
pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2014, 16:35:21 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
W większości obracasz sam wkład o 180 stopni i już jest. W tych się tak nie da ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
W większości obracasz sam wkład o 180 stopni i już jest. W tych się tak nie da ?
wkład wkładem ale chodzi mi o obudowę bo to są halogeny prostokątne a nie okrągłe.
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2014, 16:35:59 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A pokaż w takim razie na zdjęciach o co Ci chodzi :P
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
hmmmm jest halogen metalowy kwadratowy i potrzebuje przeszczepić mocowanie halogenu z góry na dół, tym samym stanie mi się wiszący a nie stojący:P
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Ale co stoi na przeszkodzie by odwrócić obudowę o 180 stopni a wkład zostawić w takiej pozycji jak jest obecnie ? Wtedy uchwyt mocujący będziesz miał na górze a nie na dole.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Ale co stoi na przeszkodzie by odwrócić obudowę o 180 stopni a wkład zostawić w takiej pozycji jak jest obecnie ? Wtedy uchwyt mocujący będziesz miał na górze a nie na dole.

hmmm bo nakładki na halogen białe mają napis do góry nogami. Okazało się że te nowe halogeny co kupiłem x lat temu są własnie wersją stojącą i nakładka z napisem halogen jest do góry nogami stąd taka myśl jak to odwrócić... Czy po prostu zniszczyć obudowę i przeniotwać bo trochę nie chce ich psuć a są nowe.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
A jakie to halogeny? Mają jakąś niesymetryczną obudowę? Bo jeśli to standardowego formatu "polonezowskie" halogeny to nie ma problemu żeby zamontować do góry nogami ramkę która trzyma odbłyśnik (bo osłona jest do niej montowana na zatrzaskach). :)

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Jak masz takiego typu jak na foto to można wywiercić nowe otwory, roznitować i przełożyć mocowanie ale nie widzę sensu tej przeróbki, jak ci nie zależy na osłonach to obracasz wkład o 180 stopni i tyle.

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Jak masz takiego typu jak na foto to można wywiercić nowe otwory, roznitować i przełożyć mocowanie ale nie widzę sensu tej przeróbki, jak ci nie zależy na osłonach to obracasz wkład o 180 stopni i tyle.


dokładnie ten typ tylko że cały chromowany.
Myślałem nad tym tylko teraz nakładki są do góry nogami i kiepsko to wygląda.
Tylko czy jest sens psuć zdrowa obudowę dla kawałku plastiku.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Zamontuj je nad zderzakiem anie jak "wszyscy" pod zderzakiem ;)
Nie każdy 125p musi być taki sam ;)

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Zamontuj je nad zderzakiem anie jak "wszyscy" pod zderzakiem ;)
Nie każdy 125p musi być taki sam ;)

ba szkoda wiercić dziur w dobrym zderzaku.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Teraz już kumam w czym problem... Wymodź im jakieś fajne wsporniki, bo wiercić w obudowie to szkoda...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Teraz już kumam w czym problem... Wymodź im jakieś fajne wsporniki, bo wiercić w obudowie to szkoda...
No właśnie. Wystarczy kawalek płaskownika wygiętego w odpowiedni profil ;)
Przyjedz do mnie to sie zrobi ;)

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Teraz już kumam w czym problem... Wymodź im jakieś fajne wsporniki, bo wiercić w obudowie to szkoda...
No właśnie. Wystarczy kawalek płaskownika wygiętego w odpowiedni profil ;)
Przyjedz do mnie to sie zrobi ;)

ba zrobi się ale na wiosnę bo teraz to zima i sprzęty zimują:P
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
No to musisz poczekać na lepsza pogodę ;)

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1333
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Wiercić i nitować. Przy okazji dać do cynkowania albo na piach i do proszku.
Otwory przydarzą się jako odpływy wody, która dewastuje wkład.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.