Autor Wątek: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V  (Przeczytany 12397 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« dnia: Marzec 24, 2014, 18:44:36 pm »

Offline trans-kielce

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,4
Poszukuję rzetelnych i wiarygodnych informacji na temat ilości sztuk jakie były wyprodukowane Poloneza Caro Plus 1,4 GTI 16V. proszę o linki ewentualnie inne namiary na owa informację  ;> ;>

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 24, 2014, 20:03:50 pm »

Offline ZMD

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 384
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
 :]

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 24, 2014, 21:10:58 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Trzeba jeszcze doliczyć 1998.

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 24, 2014, 22:18:46 pm »

Offline ZMD

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 384
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Dokładnie,tyle że w 98 to już śladowe ilości :P

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 24, 2014, 22:48:16 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
To patrząc na te wyniki sprzedaży (nie piszę tego złośliwie) nic dziwnego że zakończyli produkcję skupiając się bardziej na OHV.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 24, 2014, 23:30:09 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Dokładnie,tyle że w 98 to już śladowe ilości :P

Sorry, ale w 1998 to też są śladowe ilości w porównaniu do OHV.

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 25, 2014, 02:19:17 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
To patrząc na te wyniki sprzedaży (nie piszę tego złośliwie) nic dziwnego że zakończyli produkcję skupiając się bardziej na OHV.

Akurat 3 lata po wprowadzeniu do produkcji, większość egzeplarzy z początku nabiło ~100 000km i uszczelki zaczęły się sypać :P Wtedy to na pewno był dużo większy koszt niż teraz nic dziwnego, że ludzie nie brali. Zresztą był za drogi, można było trochę dołożyć i mieć prawdziwe Daewoo a nie spolszczoną wersję :P

mały OT :P
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 25, 2014, 10:58:12 am »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Ludzie nie brali , bo koszty serwisu były drogie i auta z tymi silnikami były często kradzione przez panów spod Warszawy na części :)
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 25, 2014, 12:00:46 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Tak jak napisał SEBA, serwis był droższy i nie było pełnego przekonania do tej wersji. Już w 1994 roku często były obawy, czy skrzynia i most wytrzymają silnik, a to silnik się pierwszy poddawał.

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 25, 2014, 20:47:58 pm »

Offline trans-kielce

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,4
A prawda jest taka ze po przejeciu FSO przez Dewwwwooo ten że Koreanski fantazstyczny producent aut zabronił zakupu silnikow od angolii i francuzów stwierdzając iż mają własne silniki kropka  <co>

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 25, 2014, 20:52:10 pm »

Offline trans-kielce

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,4
:]



Chodzi konkretnie o Caro Plus 1,4 GTI gdyż w 1997 roku były też Caro 1,4 GLI
licze na pomoc :)

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 25, 2014, 20:56:52 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
A prawda jest taka ze po przejeciu FSO przez Dewwwwooo ten że Koreanski fantazstyczny producent aut zabronił zakupu silnikow od angolii i francuzów stwierdzając iż mają własne silniki kropka  <co>

To wyjaśnij obecność 1.9D praktycznie do samego końca.

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 25, 2014, 20:57:32 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
A prawda jest taka ze po przejeciu FSO przez Dewwwwooo ten że Koreanski fantazstyczny producent aut zabronił zakupu silnikow od angolii i francuzów stwierdzając iż mają własne silniki kropka  <co>
Mylisz się bo diesla klepali dalej a rovera musieli przestać bo nie mogli dopłacać do tej zabawy, logiczne że jak coś nie ma zbytu to nie ma sensu robić. By ludzie kupowali to by robili trzy razy więcej od tych ohv.
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2014, 20:59:08 pm wysłana przez Bartekcom »
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 25, 2014, 21:14:06 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Podłączam się pod wątek; także jestem ciekaw ile Plusów GTI powstało w 1998 roku. Czy ktoś na forum oprócz mnie ma jeszcze 1.4 z 1998 roku?
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 25, 2014, 22:14:19 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Bartek miał złote GTi z kwietnia 98r jak dobrze pamietam, ogólnie przez allegro przewineło się ich  kilkanaście
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 25, 2014, 22:17:39 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
można powiedzieć, że rarytas jak borek 78 :P
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 25, 2014, 22:22:06 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
można powiedzieć, że rarytas jak borek 78 :P
Tak, jak spotkamy się na zlocie klasyków za 30 lat to będziemy się podniecać szeroką klamką w GTI z 98r. jak dzisiaj wąskim wlotem na słupku w Fiacie 125p :)
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 25, 2014, 22:45:48 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
A żebyś wiedzial, szczególnie, że stan tych aut często jest lekko mówiąc kiepski. Powiadają, że były do kwietnia. Według mnie dłużej bo ta klamka weszła dopiero od tego miesiąca chyba. A jak ktoś ma takiego z palety kolorów "U" to najrzadszy z najrzadszych. I napewno ostatnich.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 25, 2014, 23:28:53 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Z klamką się nie zgodzę, gdyż takowe zdarzały się już w końcówce 1997.

Odp: Polonez Caro Plus 1,4 GTI 16V
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 26, 2014, 21:33:12 pm »

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
nie mniej jednak, mało ich wyszło i mało przetrwało do dziś. Skoro ciężko jest takiego zdobyć to raczej jest w tym cos unikatowego :)
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'