Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Mechanika
»
Wysokie obroty
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Wysokie obroty (Przeczytany 3183 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Wysokie obroty
«
dnia:
Kwiecień 14, 2014, 19:16:26 pm »
pulposlaw
Nowicjusz
Wiadomości: 21
Polonez Caro 1.6 MR'93
Po pierwsze witam, bo to chyba mój pierwszy post (udzielałem się raczej na fejsbukowej grupie
).
Tak oto przedstawia się mój problem. Gdy jadę poldkiem i dojeżdżam powiedzmy do skrzyżowania na luzie to obroty utrzymują się w granicach 2 tyś obrotów. Do momentu dojechania do skrzyżowania nie ma opcji żeby obroty spadły, a po dojechaniu i krótkim postoju (kilka sekund) obroty zaczynają powoli spadać by zatrzymać się w granicy 1/1.2tyś. I sytuacja się powtarza każdorazowo, niezależnie czy na gazie czy na benzynie, choć na benzynie problem występuje rzadziej. Na ciepłym silniku problem raczej ustępuje, choć tez mu się zdarza 'przywiesić'. I tu moje pytanie - co to może być? Silniczek krokowy jakiś czas temu wymieniłem i po dojściu do tych 1 tyś obrotów utrzymują się one bardzo dobrze na tym poziomie.
Zapisane
Odp: Wysokie obroty
«
Odpowiedź #1 dnia:
Kwiecień 14, 2014, 19:20:47 pm »
Sławek#1978
Partacz
Klubowicz
Wiadomości: 1756
Płeć:
Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Z podpisu wnioskuję że twoje FSO toAbimex, a on posiada tzw czujnik drogi i kiedy auto się jeszcze toczy podbija lekko obroty silnika. Czyli powiedziałbym że w twoim wypadku jest wszystko w porządku.
Zapisane
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...
Odp: Wysokie obroty
«
Odpowiedź #2 dnia:
Kwiecień 14, 2014, 19:30:40 pm »
pulposlaw
Nowicjusz
Wiadomości: 21
Polonez Caro 1.6 MR'93
Ten czujnik drogi jest przymocowany na tym ślimaku od linki prędkościomierza? W sumie w swoim Caro z początku '97 (bo to z podpisu to drugi poldon) ten problem występuje, i jest coś takiego na tym ślimaku. A w drugim poldolocie z '95 czegoś takiego nie ma i ten problem nie występuje. I tak średnio mi sie to wydaje normalne że po zatrzymaniu się obroty utrzymują się na poziomie 2 tyś. Niby nic by mi to nie przeszkadzało, ale że jeżdżę głównie krótkie dystanse, więc spalanie mi drastycznie wzrosło z 14L lpg na 18L i troche już mnie to denerwuje
I tak oba poldony to abimexy
Zapisane
Odp: Wysokie obroty
«
Odpowiedź #3 dnia:
Kwiecień 15, 2014, 18:12:43 pm »
matucha
Sympatyk
Wiadomości: 2701
Płeć:
Caro '96
Jak Ci to mocno przeszkadza, to po prostu odepnij tą wtyczkę. Jeśli się poprawi, to to na pewno właśnie ten czujnik.
Jak nie, to będziesz szukał dalej.
Ale zrób coś z tym autem, bo Ci nie może tyle palić
Zapisane
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...
Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege
Odp: Wysokie obroty
«
Odpowiedź #4 dnia:
Kwiecień 15, 2014, 20:09:17 pm »
Dominik
Sympatyk
Wiadomości: 360
Płeć:
Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Walczyłem ostatnio z tym problemem w Caro dziadka. Wysokie obroty i duże spalanie. Po pomiarach okazało się że padła sonda, a przyczyną wysokich obrotów był uszkodzony silnik krokowy.
Zapisane
Polonez Caro Plus 1.6 GSI 2000r. 42U
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/140833
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Mechanika
»
Wysokie obroty