Autor Wątek: FSO Polonez Rally  (Przeczytany 92443 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #400 dnia: Listopad 22, 2016, 17:41:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
seryjny C+ ma podana mase wlasna 1135kg
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #401 dnia: Listopad 22, 2016, 20:10:57 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Dooobry jest, mi tylko brakuje tego chwytaka powietrza pod podszybiem, to jednak wygłusza auto i izoluje od ciepłego (i niezbyt pachnącego) powietrza w komorze :))

I widać da się wsadzić V6 z Opla bez cięcia maski, hehe ładnie <ok>
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #402 dnia: Listopad 22, 2016, 20:46:01 pm »

Offline kuras180

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 197
    • polonez 125
Podszybie pod maska bedzie zalozone po przerobieniu.
Obecna waga Poloneza rowne 1200kg z calym wyposażeniem i polowa baku


Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #403 dnia: Listopad 22, 2016, 22:12:15 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
No i koło świetnie, naprawdę winszuje samochodu! :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #404 dnia: Listopad 22, 2016, 22:13:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
silnik moze wazyc ponad 50kg wiecej niz OHV, w koncu to V6
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #405 dnia: Listopad 22, 2016, 23:19:09 pm »

Offline kuras180

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 197
    • polonez 125
Omega z tym silnikiem wazyła 1700kg i jechala bardzo przyzwoicie ,a tu mamy pól tony mniej ,a to przepasc  <spoko>

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #406 dnia: Listopad 23, 2016, 00:02:34 am »

Offline Aron

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • `91 Caro 1.5 GLE L80, `96 Caro 1.6 GLI L122
Ooooo cholera, ale zajebiście wygląda kolor tej budy, ta buda i te felgi! Ale ekstra!!! Co to jakieś dżapan rejsingi czy co?

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #407 dnia: Listopad 23, 2016, 10:13:27 am »

Offline Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 122
    • Były, są i będą...
To jeszcze wielu z nas czeka zapewne na prezentację w ruchu  :d
Świetnie wygląda <ok>

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #408 dnia: Listopad 24, 2016, 19:00:25 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Skrzynię masz od omegi A? jak wygląda temat - wał FSO/przełożenia dyfra+ skrzynia od omegi ? trzeba rzeźbić wał FSO czy masz cały/skrócony od opla z dystansem przy moście ?

w ogóle... ostatnio oglądałem jak c20ne/xe  Rosjanie upakowali ład- jeden byl ciekawy projekt - skrzynia łada +silnik opel , ciekaw jestem sprzęgła, bo flansza to wiadoma sprawa... rozkminiales może połączenie opla ze skrzynia FSO ? ( szykuje się na swapa do Kanta z c20ne ale zalezy mi żeby aby szybko i łatwo można było powrócić do oryginalu, dlatego opcja z seryjna skrzynia wydaje się być spoko).
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #409 dnia: Listopad 24, 2016, 21:17:40 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Po co skrzynia FSO, po to żeby zostawiać zębatki na jezdni co 500km?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #410 dnia: Listopad 24, 2016, 21:34:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Po co skrzynia FSO, po to żeby zostawiać zębatki na jezdni co 500km?
w skrzyni nie ma ani jednej zębatki, wiec lepiej sprawdz skad wypadaja
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #411 dnia: Listopad 28, 2016, 19:57:24 pm »

Offline kuras180

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 197
    • polonez 125
Skrzynię masz od omegi A? jak wygląda temat - wał FSO/przełożenia dyfra+ skrzynia od omegi ? trzeba rzeźbić wał FSO czy masz cały/skrócony od opla z dystansem przy moście ?

w ogóle... ostatnio oglądałem jak c20ne/xe  Rosjanie upakowali ład- jeden byl ciekawy projekt - skrzynia łada +silnik opel , ciekaw jestem sprzęgła, bo flansza to wiadoma sprawa... rozkminiales może połączenie opla ze skrzynia FSO ? ( szykuje się na swapa do Kanta z c20ne ale zalezy mi żeby aby szybko i łatwo można było powrócić do oryginalu, dlatego opcja z seryjna skrzynia wydaje się być spoko).
Wal mozesz zrobic wedlug wlasnego uznania,przeciez mozna  zrobic wal od omegi,bmw z koncowkami fso albo wal fso z koncowkami omegi. Skrzynie tez mozna zalozyc jaka sie chce omega, bmw ,fso!Tylko teraz pytanie ,po co mam wkladac to ze skrzynia bmw czy Fso skoro pasuje bez przerobek od omegi!
Do oryginalu mozesz bez problemu powrocic ze swapu z oplem ,nie trzeba kompletnie nic ciac nawet ze skrzynia omegi , chyba ze masz waski tunel

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #412 dnia: Listopad 28, 2016, 19:59:47 pm »

Offline kuras180

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 197
    • polonez 125
Po co skrzynia FSO, po to żeby zostawiać zębatki na jezdni co 500km?
W brew pozorom skrzynia fso jest dosc wytrzymala,jedynie slabe sa w niej synchronizatory

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #413 dnia: Grudzień 05, 2016, 14:02:55 pm »

Offline Tybek

  • 126p 1.1 SPI+ 2x 125p
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 383
  • Płeć: Mężczyzna
Dokładnie, skrzynia FSO wcale nie jest taka zła gdyby nie synchronizatory z plasteliny... Dziękuję za info - tunel mam szeroki , ktoś tam kiedyś pisał że trzeba klepac tunel by zmieścić skrzynię od omegi... A jak wspomnialem zależy mi na szybkim powrocie do oryginału , bo docelowo ten zestaw bedzie jeździł w innym aucie. Jaki masz most w poldzie teraz, 3.7 od diesla? Ok są przełożenia? Obawiam się że przy niskiej 13 i moście FSO mogę mieć za krótko na skrzyni od omegi... No ale wyjdzie w praniu. Dzięki jeszcze raz.
126p 1.1SPI FL 1989 (sprzedany)
125p 1.6 16v (rajdówa- niestety j.w)
125p 1.6ME (seria)
GSF1200S
www.facebook.com/coztego

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #414 dnia: Grudzień 05, 2016, 14:24:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
pytaj Bryska i Lazara,czy klepali tunel w Polonezie,zeby zmiescic skrzynie z Omegi A,
wiem,ze na pewno wywalili w tunelu dziurę na lewarek, co jest paskudne - ale w 125p juz nie tak bardzo,bo stare skrzynie mialy pionowy lewarek
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #415 dnia: Grudzień 05, 2016, 15:06:05 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Skrzynia od Omegi wchodzi w tunel jakby stamtąd była :) A lewarek w podłodze mi bardziej odpowiada...
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #416 dnia: Grudzień 05, 2016, 15:10:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
A lewarek w podłodze mi bardziej odpowiada...
a fabrycznie w Polonezie, to niby gdzie jest, przy kierownicy ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #417 dnia: Grudzień 05, 2016, 22:37:44 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Skrzynia wchodzi bez dotykania tunelu, Jedynie co to wybierak trzeba przerabiac. Tak samo wał. Nie wiem jak w przypadku V6 ale Przy R4 sam wał jest nie tykany. Wystarczy połączyć koncówke przykrecaną do skrzyni,oplowską z polonezowską i wsio ryba. Powoli zabieram sie za następny swap do poldka na coś z rodziny opla,nie powiem V-ka bardzo mi sie widzi,ale chyba jednak wole doładowane R4 ;)

Kuraz180,powiedz jak jest w przypadku V-ki z miską? Trzeba rzezbić nową czy od omegi wejdzie i nie wisi zbyt nisko? I co z kolektorami wydechowymi?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2016, 22:41:14 pm wysłana przez LUKI »

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #418 dnia: Grudzień 06, 2016, 00:17:50 am »

Offline kuras180

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 197
    • polonez 125
Nie wiem jak jest z przelozeniami  skrzyn z omegi ,ale w rajdowce mam skrzynie z omegi i przelozenie mostu 4;55 i w v6 z przelozeniem 3;9 a wydaje mi sie ze w v6 jest duzo krotszy most .Moze przez to ze w v6 jest wiekszy moment i tak sie wydaje ,ale jak pisalem wczesniej do 3.0 most 3.9 jest za krotki!!Bede zakladal z diesla.
Luki wedlum mnie lepiej sie wklada v6 niz c20xe .Miska pasuje z omegi i zostaja oryginalne plozy , gdzie w 2.0 miska jest duzo nizej

Odp: FSO Polonez Rally
« Odpowiedź #419 dnia: Grudzień 06, 2016, 15:14:39 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
No ja w swoim C20NE-T miske miałem dosłownie może 2cm niżej niż seryjnie w poldku. Łapy silnika były nowe rzeźbione ;) Co do Omegowskich skrzyn to mają krótkie przełożenia w połączeniu z mostami poldka. U mnie R25 + most 3.9 + 185/60 R14 i piąty bieg kończył sie przy ok 200-210km/h. Dokładnie nie wiem bo odcinki nie miałem :D
« Ostatnia zmiana: Grudzień 06, 2016, 15:18:28 pm wysłana przez LUKI »