Autor Wątek: Alternatory.  (Przeczytany 3072 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Alternatory.
« dnia: Sierpień 04, 2014, 21:13:24 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Chodzi o to który do jakiego silnika i ile A.
Numer 1 - wyjęty z GSI z klimą (podejrzewam 55A),
Numer 2 - wyjęty z GSI bez klimy (podejrzewam 70A).
Oczywiście to w jakich autach były nie świadczy że były tam od nowości dlatego chce się upewnić.




Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 04, 2014, 21:23:42 pm »

Offline Janusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 307
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96 2.0 DOHC abimex
1.55 A - zwykłe Caro
2.70 A - Caro plus

Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 04, 2014, 21:37:19 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Ok czyli już wiem czemu jest takie słabe ładowanie jak założyłem ten pierwszy alternator do GSI.
Czyli żeby był 70A to musi wyglądać tak jak ten 2 alternator i regulator napięcia jest razem ze szczotkami?

Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 04, 2014, 21:39:30 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1805
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Z klimą fabrycznie jest 80A elmota

Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 04, 2014, 21:42:47 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Z klimą fabrycznie jest 80A elmota
Wiem o tym, ale pewnie padł( jak większość 80A) i właściciel zamontował już w ogóle słaby alternator 55A (jeśli to prawda co napisał Janusz).
I jeszcze zdziwiony że tak szybko mu akumulator padał.

Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 04, 2014, 23:11:01 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Czyli żeby był 70A to musi wyglądać tak jak ten 2 alternator i regulator napięcia jest razem ze szczotkami?
Dokładnie.
I jeszcze zdziwiony że tak szybko mu akumulator padał
Bo kupował "do poloneza", a co w nim mogli pozmieniać.
No a jednak. :)
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 06, 2014, 10:07:23 am »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Czy jest możliwość dokupienia diód do alternatora 70A?
Bo u mnie w mojej 100 tysięcznej wiosce nikt nie chce się podjąć regeneracji alternatora.

Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 06, 2014, 10:36:24 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Czy jest możliwość dokupienia diód do alternatora 70A?
Bo u mnie w mojej 100 tysięcznej wiosce nikt nie chce się podjąć regeneracji alternatora.
Ale Ty uparty jesteś. Wywal ten gówniany Elmot i załóż Boschowski alternator z Alfy/Fiata jak Ci wszyscy radzimy.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 08, 2014, 22:55:38 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Myślę że do zwykłego GSI czy GLI lepszego alternatora niż 70A nie potrzeba.

Do klimy wiadomo że musi być mocniejszy alternator.


Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 09, 2014, 17:36:12 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Myślę że do zwykłego GSI czy GLI lepszego alternatora niż 70A nie potrzeba.

zdiwiłbyś się, jakbyś założył mocniejsze car audio :p w polonezie minimum fabrycznie powinien być 90A a do klimy 110-120A.
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 10, 2014, 12:21:31 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
alternator w Alfie 156 to 85A przy silniku 1.6 i 1.8 ,dopiero w 2.0 jest 100A,
wiec pewnie jak ktos klime zamawial to wkladali 100A
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Alternatory.
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 12, 2014, 22:32:49 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Radia praktycznie wcale nie używam. Po mieście zapominam bo na krótkich odcinkach jeżdżę.
A w trasie rzadko kiedy bo w większości jeżdżę z kimś ;)

Ciekawe ile A zabiera sama klimatyzacja w polonezie.