Dzięki
Autko obok zabiegów wizualno-detailingowych przeszło także przegląd mechaniczny, zostały wykonane m.in:
- sprawdzenie zawieszenia i geomertii, o dziwo nic nie trzeba było poprawiać ani regulować
- wymiana paska rozrządu na Contitech
- wymiana termostatu na Mera Białystok (stary nie dogrzewał)
- wymiana oleju w silniku na MOTUL 10W40 + filtr Knecht
- ustawienie świateł (hydro regulacja działa bez zarzutu)
- świece i filtr powietrza widać że nowe więc nie ruszałem, olej z resztą też chyba był niedawno zmieniany bo był czyściutki, z resztą po odkręceniu korka widać że silnik wygląda jak w nowym aucie, widać że poprzedni właściciel lał raczej dobry olej i często zmieniał<ok>
W reflektorach wylądowały nowe żarówki OSRAM Night Breaker, przetestowane wczoraj podczas wieczornego powrotu od teściów przez kilkadziesiąt km w głębokim lesie,nie sądziłem że w Caro światła mogą być tak skuteczne
.
Co do foteli, przetestowałem wczoraj w 4 godzinnej trasie że po pierwsze są wygodne, po drugie mimo 23 stopni na zewnątrz i jazdy w jedną stronę w pełnym słońcu plecy miałem suche więc materiał z jakiego sa wykonane oddycha
. Na razie zostają, chyba że dostanę gdzieś idealne Grocki.
Macki: masz na myśli tą półokrągłą na filtrze powietrza? Na Abimexie przy czarnej pokrywie filtra widziałem ale czy przy tym wtrysku i szarej pokrywie też?
Ps. czy ten silnik może mieć hydroregulację zaworów? Auto odebrane 27 Grudnia 1994 r. Morawski pisze że w silnikach 1,6 CE podobno występują. Na bloku nie widać śrub imbusowych jak w Plusach...