przede wszystkim posiada "normalną" budowę zacisków eliminującą konieczność ciągłego czyszczenia i smarowania w przypadku używania Poldka jako wołu roboczego...
wydaje Ci sie, jak w lukasie stanie prowadnica, to jest duzy problem z jej ruszeniem w celu naprawy ,a te prowadnice zapiekaja sie nie rzadko ,
zarowno w Polonezie musialem z nimi walczyc jak i w Kappie (tu stanely na amen,jedna urwalem i jarzmo poszlo pod palnik w celu pozbycia sie resztek),
i nic nie zmienia, ze w Kappie producentem hamulcow jest Bendix ,bo sa zbudowane jak Lucas w Polonezie,
a Bendix w Polonezie moze i czesciej sie blokuje,ale wystarczy prowadnice wybic mlotkiem i oczyscic ,zeby problem rozwiazac,
raczej wiekszym problemem jest zacisk wykonany z aluminium,bo potrafi zasniedziec i przyblokowac tloczek (brak powrotu tloczka),ale to juz kwestia odpowiedniej ilosci ODPOWIEDNIEGO smaru i szczelnej gumki choniacej smar przed ucieczka ,a brud przed kontaktem z tloczkiem