Pokuszę się o interpretację tego postu, żeby inni nie musieli go czytać trzykrotnie zanim zrozumieją o co chodzi.
Autor sygnalizuje występowanie następujących trzech objawów:
-silnik przekracza optymalną temperaturę, ponieważ nie działa wentylator.
-silnik ma niskie ciśnienie oleju, ale nic nie wiadomo o lampce kontrolnej ciśnienia oleju.
-rozrusznik nie kręci po nagrzaniu silnika
-kandydatura na objaw: zbyt głośna praca silnika.
Dodatkowe informacje: dwa miesiące temu autor wymienił olej w silniku, ale na
zużyty o zagadkowym oznaczeniu 15 myślnik W40 (może chodzi o WD40 tylko literkę "D" pominięto).
Silnik jest niesprawny ale przejechał 500km.
Taka interpretacja postów to ciekawa sprawa
Teraz szybkie rozwiązanie problemów:
Ad1.
Napraw/wymień włącznik termiczny wentylatora zamiast gotować motor bo w końcu wyprujesz tą uszczelkę.
Ad2.
Jak lampka się nie świeci to ciśnienie jest dobre wskazania są raczej poglądowe, lub jak kto woli mają urozmaicać zestaw wskaźników.
Ad3.
Automat rozrusznika do regeneracji.
Kandydaturę na objaw/usterkę odrzucam w przedbiegach - po prostu strasznie panikujesz.
Jak Ci nie przejdzie to możesz proflaktycznie rozebrać silnik i wymienić wszystkie części jakie uda Ci się kupić
Aha używaj akapitów, poprawnej interpunkcji i przeczytaj to co masz za chwilę wysłać. Naprawdę zrozumiałem, że wlałeś do silnika zuzyty olej lotos i w nim szukasz przyczyny